Maarit Mila Music

Maarit Mila Music NYT uusien biisien työstö jatkuu ja genre laajenee. Tulossa mielenkiintoista JOULUKUUN ALKUUN!

Helsinki by night😎        Ootko käyny lähiaikoina stadissa?
03/06/2026

Helsinki by night😎




Ootko käyny lähiaikoina stadissa?

22/04/2026

Mitä kesäsuunnitelmia sulla on jo tiedossa?

Tänään laulamassa kesäbiisin purkkiin ja huh, yöllä rustasin vielä tekstiä uusiksi..., m***a nyt oon tyytyväinen kokonaisuuteen ja toimii! 😅

En malta odottaa, että kesä tulee, korennot pörrää rannalla ja mitä kaikkee hullua muuta ihanaa kesään?
Tää biisi!!! 😍 Jos tää biisi ei toimi kesällä, niin ei sit mikään☺️😀🙏

Maltatko oottaa? Mä en. 😘

Oli ilo ja kunnia päästä mukaan ohjelmaan, kiitosKiitos, Jyrki Hakanen, Yle, Radio Suomi🙏📻❤️Voit kuunnella lähes kuukaud...
19/04/2026

Oli ilo ja kunnia päästä mukaan ohjelmaan, kiitos

Kiitos, Jyrki Hakanen, Yle, Radio Suomi🙏📻❤️

Voit kuunnella lähes kuukauden ajan vielä Yle areenassa.

17/04/2026

Kiitos, kiitos ja kiitos. ❤️
Koskaan ei voi kiittää liikaa ja kiittää pitää, kun on aihetta kiitokseen🙏

Jos kukaan ikinä luulee, että oon päässyt helpolla, niin pahasti väärin menee...
Jos joku tekee about 30 vuotta yhtä albumillista, niin haluun kuulla, kuka muu😂

Oon aloittanut laulamisen, tekstien, sekä melodioiden teon jo lapsena. Minun kotipaikkakunnallani kuitenkin lähes kaikki urheilivat ja niin se vei alkuun minunkin aikaani, niin, että päälle 20 v treenasin 10 treeniä viikkotasolla, opiskelin ja kävin kolmessa työssä, m***a yksi työ antoi sysäyksen musan pariin ja myös lopulta löytyi muusikkomies, jonka kanssa aloimme sitten biisejä työstämään....

90-luvun lopulta sitten alkoi biisien kasaaminen oikeesti julkaisumielessä ja oli mulla pieni levy yhtiökin välillä... Nooh, ehkäpä noita biisejä tullu laulettua levylle asti vajaat 30 kipaletta ja demoja paljonkin eli johan nyt noista olisi jo tehnyt kolmekin albumillista, m***a.... 🤔

. . TÄÄ ELÄMÄ EI mee aina niinkuin suunnittelee, toivoo ja kuvittelee, siksi musa jäi taas välillä vaikeiden vuosien takia syrjempään, koska eipä juurikaan luovuus kukoistanut, m***a kerran, kun päätän, niin sit teen ja NYT se tehdään. Lopullista valmistumisaikaa en pysty sanomaan, koska nyt teen myös vielä ainakin pari 'ei omia' biisejä, niin riippuu monista tekijöistä, miten asiat etenevät.

Joten, olen iloinen ja onnellinen yleensä muiden onnistumisista, niin toivoisin myös teiltä rakkaat seuraajani, vastavuoroisesti samaa. Positiivisuuden kautta. 😘

Mikään ei yleensä itselleni ole tullut helpolla ja on vaatinut paljon uhrauksia etc..

Mukavaa ja aurinkoista perjantaita, mulla nyt töitä... 💯🙏

Osoite

Vantaa

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Maarit Mila Music :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Maarit Mila Music :lle:

Jaa