01/06/2021
זמן ארוך מאוד המתנתי בסבלנות להחלטתו של השופט מלצר ולפני שלושה שבועות, יום לאחר תחילת המבצע הצבאי ברצועת עזה פרסם את החלטתו לערוך משפט חוזר לזדורוב.
מערכת המשפט שלנו בנויה כך, שהחלטתו האמיצה של מלצר לא תגרום לכך שאקבל תשובה לשאלה מי הם אלה שרצחו את תאיר ז"ל וזאת השאלה הראשונה והיחידה שמעסיקה אותי כבר כמעט 15 שנים.
בכל מקרה, אם משפט כזה יתקיים אמשיך להמתין בסבלנות עד לסיומו, אך היום כבר ברור לכל מי שמתמצא בפרשת רצח תאיר, כי בסבירות גבוהה מאוד הפרקליטות תחזור בה מכתב האישום. אמנם, הפרקליטות הגיעה אתמול להסכמה עם סנגורו של זדורוב על הגשת כתב האישום המקורי משנת 2007 מחדש, אך גם המהלך ההזוי הזה לא ישנה את הכיוון אליו היא צועדת: ביטול המשפט ושחרורו של זדורוב.
ומה עם תאיר? מה עם הצדק המגיע לה?
גם היום הפרקליטות ממשיכה להגן על רוצחי תאיר, וראשיה ממשיכים לעשות הכל על מנת להכשיל כל דרך לברר את האמת תוך שהם ממשיכים לבצע עבירות פליליות חמורות ביותר עד היום במטרה לקבור את הפרשה. שי ניצן, פרקליט המדינה הקודם אמר לאחר פרישתו, כי אם בית המשפט העליון יאשר את הבקשה למשפט חוזר יהיה עליו לעשות "חשבון נפש רציני מאוד" והוסיף: "נדרש לראות איפה טעינו".
לי נראה, שאף אחד בארגון המושחת הזה לא מתכוון להתעמק בעניין ולתקן והשאלה היא ממש לא 'איפה' טעינו, אלא 'מדוע' בחרנו במודע להטות משפט להדיח עדים, למוטט את אמון הציבור במערכת אכיפת החוק ומעל הכל להעניק חסינות מלאה לרוצחי תאיר.
שיהיה ברור לכל אדם בישראל: התשובות לשאלה מי רצח את תאיר נמצאות בידי המכון לרפואה משפטית. הפרקליטות משתמשת בכל תעלול משפטי אפשרי וספינים ריקים מתוכן על מנת למנוע מד"ר חן קוגל והצוות שלו לברר את האמת ולבדוק את הראיות הפורנזיות, המצויות למכביר בתיק החקירה ועד היום, למרות כל השנים שחלפו, לא נבדקו. ככל שהפרקליטות ממשיכה בדרכה הפושעת והפלילית, כך אמון הציבור בהתנהלותה מתרסק עוד ועוד.
ואני חוזרת ואומרת ועד שמטרתי תושג לא אפסיק לזעוק בכל מקום:
האמת מונחת לפנינו. רק פתיחת תיק רצח תאיר לחקירה מחודשת ובדיקת כל הממצאים הפורנזיים בידיו המקצועיות והנאמנות של ד"ר חן קוגל – הוא ולא אף אחד אחר – תחשוף את מה שמערכת אכיפת החוק בישראל עושה מאמצים כבירים כבר כמעט 15 שנים להסתיר ולהעלים מעיני הציבור.
עד אז לא אנוח.
הציבור ידע מי רצח את בתי האהובה, מי מגן על רוצחיה ומי הם אלה שממשכים לשקר ולטייח והדבר היחיד שחשוב להם הוא לשמור על התחת של עצמם.
רוצחי תאיר ואלה המגינים עליהם יחלקו את אותו התא.
מבטיחה.
שתפו