15/06/2026
*דורית יקרה,*
רצינו לעצור לרגע ולהגיד לך תודה מכל הלב. 💝
תודה על קבלת הפנים החמה, על החיוך, על היחס האישי ועל ההרגשה הנעימה שהענקת לנו מהרגע הראשון.
תודה על המקום המדהים, הנקי, המטופח והכל כך מזמין, מקום שאפשר פשוט להיכנס אליו ולהרגיש בבית.
תודה על ההשקעה בפרטים הקטנים, על שיר יום ההולדת המרגש לשרית, על האכפתיות ועל הלב הגדול שהורגש בכל רגע.
ותודה על ארוחת הבוקר המפנקת והטעימה, שהייתה סיום מושלם לחוויה נהדרת.
יש מקומות יפים, ויש אנשים שהופכים מקום יפה למיוחד באמת. את בהחלט אחת מהם. 🌹
🤭 ותודה גם על הסבלנות לכל השאלות, ההודעות והבדיקות שלי {בת-לי} לפני ההגעה. מבטיחה שבפעם הבאה אחפור קצת פחות... (אבל לא יכולה להתחייב על זה באמת 🤣)
תודה על סוף שבוע מלא בחיוכים, חוויות וזיכרונות יפים שניקח איתנו עוד הרבה זמן.
בהערכה רבה,
יוסי, שרית ובת-לי 💝🦋