14/12/2024
מוקדש לקיבוצניקים לשעבר!!
אם היה לי מזל
וממטרות הדשאים
לא משקות באותו הלילה
היגעתי לחדר ההורים - יבשה !
למיטה הנמוכה של אבא- משתחלת,
פעמים גם משתעלת.
קרה וההורים אינם,
אולי באסיפה, אולי סרט?
במיטתם הרגשתי-כבמחתרת .
למוחרת מצאתי עצמי,
במיטתי מתעוררת.
למה?
כי תמיד מחזירים(או ממחזרים)
ואת מי לא החזירו?
על זה לא מדברים
אבל הקיבוצניקים יודעים
חחחחח😉