20/03/2026
Κέντρο Εξυπηρέτησης Ηλικιωμένων "Άγιος Γεώργιος Αβιών"
Ευχαριστούμε τον κ.Κοσμά Γεωργίου Μάρκου (Μηλάρη) από την Σωτήρα , ιδιοκτήτη φυτωρίου στη Σωτήρα Αμμοχώστου, για την προσφορά μεγάλης ποσότητας τροφίμων προς το Κέντρο μας! 🙏 Τέτοιες πράξεις είναι πάντα αξιέπαινες, καλοδεχούμενες και δείχνουν την εκτίμηση προς του έργο του Κέντρου μας και του SKE Avgorou γενικότερα ! Ευχαριστούμε κ.Κοσμά! Μας δίνετε δύναμη να συνεχίζουμε! Να είστε πάντα καλά!