22/07/2025
Helteitä on nyt vihdoin saatu, kun alkukesästä oli niin kylmä ☀️☀️.
Toivottavasti Punavillan asiakkaat arvostaa meidän ilmalämpöpumppuja, jotka kivasti viilentää asunnot.
Itse yövyin viikonloppuna hotellissa, jossa koko yön +30 astetta. Ei ollut ilmastointia.
Tervetuloa Punavillan viileyteen.