25/01/2025
Maanantaina menehtynyttä Raija Pullista muistellen;
Raija oli 30 vuoden takainen kurssikaveri, ystävä ja yhteistyökumppani.
Hän oli monipuolinen osaaja ja utelias kokemaan uutta.
Taideprojektien ja kurssien välissä hän kävi kiipeilemässä ulkomailla vuorilla ja
välillä taas perkaamassa kaloja pohjoisessa. Kesällä hän teki remonttia mökillä ja
kutsui sinne ystäviä ja sukulaisia rentoutumaan.
Hän oli todella aktiivinen ja aina sattui ja tapahtui ja annoimmekin hänelle lempinimen Raisuli.
Aina ei ollut helppoa, m***a pilke oli silmäkulmassa. Hymy ja ystävällisyys
olivat aina läsnä. Hyvää matkaa Rakas Ihana Raija! ❤️
Kaikki Raijan ystävät ovat tervetulleita muistotilaisuuteen 15.2.25 klo 11
Tampereen tuomiokirkkoon.
Toiveena on vain yksi kukka arkulle!
- Aija + perhe ❤️