20/04/2026
Tulin vielä sanomaan lyhyet hyvästit Wanhan Virkailijan puolesta👋
Me yritimme. Todella.
Silti luovuttaminen oli raskasta, se sattui. M***a nyt on jo helpompi hengittää.
🩷Terveys on tärkeämpi. Perhe on tärkeämpi.
Vanha sanonta, "Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu", se on nyt edessä.
Haluamme uskoa, että elämällä on vielä paljon annettavaa.
Oheinen kuvasarja eräästä ihanasta Wanhan Virkailijan tapahtumasta.
Paljon hyvääkin jää plakkariin tästä matkasta🩷
Kiitos teille kaikille, ihanaa tulevaa kesää☀️☀️☀️