24/07/2024
Last day at the office! (So far)
Tänään on Emmin viimeinen kesätyöpäivä, nyt on aika kiittää ja kuitata. 🙏😊
Ihana kesä asiakkaita palvellen, kiitos kaikille pyörävuokraajille ja myös muille, joiden kanssa olen kesän aikana saanut pyörähommissa olla.
On ollut kivaa olla aistimassa lomalaisten riemu ja kuulla seikkailuista, joita on sähköpyöräillen päästy kokemaan. Jos kaikki kertomukset summaa yhteen, voidaan todeta, että Hailuoto on mahtava paikka ja vielä mahtavampi pyörän selästä käsin.
Nyt on aika itsekin lähteä vähän seikkailemaan, m***a ette te minusta kokonaan eroon pääse, luultavasti nähdään vielä pyörähommissa tai jossain muualla liikunnan tai luontoelämysten parissa. 😄
Sakari ja Veera jatkavat tästä ja pyörät pysyvät pyörimässä ympäri vuoden!
🚴🚴