23/06/2026
Päivä täynnä Vastuullisuusasiaa🌊
Hotelli Alba on tehnyt vastuullisuustyötä jo pitkään ja vuodesta 2021 olemme olleet ylpeästi Green Key Finland sertifioitu hotelli🏆
Meille Alballa on tärkeää kehittää toimintaamme joka vuosi ja uusimpia vastuullisuustekoja meillä ovat:
🌿 Henkilökunnan osallistuminen vastuullisuustyöhön vastuullisuushaasteen muodossa. Keittiö vei tästä voiton kirkkaasti kotiin. Onnea keittiön henkilökunta 👏
🌿Asensimme viime vuonna vedenvirtaamarajoittimet kaikkien hotellihuoneiden suihku- ja käsihanoihin & kokonais vedenkulutus on pienentynyt💦
🌿Olemme lisänneet viestintää Saavutettavuudesta & Esteettömyydestä. Toivottavasti se on tavoittanut myös teidät asiakkaat!
Lisäksi meille on myönnetty jälleen Green Key Finland sertifikaatti ja merkki🌱
Kiitos koko henkilökunnalle osallistumisesta meidän yhteiseen vastuullisuustyöhön! Vastuullisuushaasteen avulla oivalsimme kuinka tärkeäitä kaikki pienetkin teot ovat & oman osaston väki ideoi parhaat ideat omaan operatiiviseen työhönsä🤝
Jatkossa Alban Vastuullisuusasioista vastaa Susannan sijaan salin ihana Vuoropäällikkö Elina. Elinan tavoitat Vastuullisuusasioissa:
🌱[email protected]