21/04/2026
Lauantaina oli todellakin hyvää mieltä monen kasvoilla☺️
Jo kymmenennen kerran pelattu Hyvän Mielen Jääkiekkoturnaus kokosi yhteen jääkiekon ystävät - osa pääsi pelaamaan ja monet monet muut pääsivät seuraamaan pelejä katsomossa sekä nauttimaan muusta oheistoiminnasta jäähallilla.
Joukkueemme koostui työntekijöistämme, tärkeistä yhteistyötahoistamme sekä kollegayrittäjistämme. Neljästä pelatusta pelistä voitimme kolme, tiukkaa oli taisto sijoituksista joukkueiden välillä, kun neljä joukkuetta oli samoilla pisteillä, lopulta maaliero ratkaisi sijoitukseksemme 5🏆 Kiitos jokaiselle pelaajallemme!
Tällaisia tapahtumia harvoin järjestetään - iso iso kiitos
RPJP Rakennus Oy Joni, sekä Natta loistavan, nimensä mukaisen tapahtuman järjestämisestä🖤💛 ilo saada olla mukana tapahtumassa! Kiitos myös jokaiselle tapahtuman järjestelyissä tavalla tai toisella mukana olleille sekä kaikille mukana olleille joukkueille!