14/11/2021
Hyvää päivää, Lapin mies - sinä miehistä vahvoin ja valovoimaisin! Isä. Kiitos, että opetit rakastamaan pohjoisen kauneutta ja karuutta, puolustamaan heikoimpia, sykkimään taiteelle ja arvostamaan erilaisuutta. ❤️
Lämmin kiitos myös Vilho-pappa sinulle, että opetit arvostamaan ja rakastamaan luontoa. Sinun ansiosta minä olen eräopas. ❤️
Kiitos myös lasteni isälle. Ilman sinua ei olisi neljää kauneinta ja arvokkainta timanttia olemassa. ❤️
Kiitos myös sinulle rakas, joka tuot jokaiseen päivään rakkautta ja valoa. ❤️
Kiitos myös tärkeä ystäväni. Ilman ystävyyttäsi elämä olisi paljon tyhjempää. ❤️
Suuri onni, että elämässäni on upeita isiä, jotka ovat kantaneet meitä vahvoilla harteillaan ja tehneet meistä meidät. Oikein ihanaa päivää jokaiselle teistä ja ihan kaikille muillekin isille! ❤️