10/06/2026
Kesäaitat otettu taas käyttöön 🌸 Yöt alkavat olla sen verran lämpimiä, että parhaat unet saa aitassa. Hankin täksi kesäksi molempiin aittoihin uudet, lämpimät peitot, joiden alla toivottavasti tarkenee vaipua unten maille aina syyskuulle saakka.
Meidän kesäaitat ovat kaksikerroksisia ”perhehuoneita”, joissa on 4-5 sänkyä molemmissa. Yläaitat lämpenevät päivisin, viilenevät öisin. Ala-aitat taas pysyvät viileinä myös hellepäivinä ja suosittelenkin niitä erityisesti pimeästä ja viileästä tykkääville. Vain oven yläpuolella on pieni ikkuna, mistä valoa ei juurikaan tule.
Kauniita kesäunia! 🌸