22/03/2026
Nyt on isojen kiitosten aika!
Kiitos, ihanat asiakkaat ja yhteistyökumppanit,
kaikista näistä melkein 7 vuodesta!
On aika jatkaa matkaa kohti uusia seikkailuja ja maisemia.
Ravintola Meän Paikka on avoinna viimeisen kerran,
ainakin minun luotsaamana, maanantaina 13.4.2026.
Eniten kiitän mahtavaa henkilökuntaani vuosien varrella.
Olette joustavuudellanne ja taidoillanne tehneet meidän kaikkien
päivistä niin sujuvia kuin mahdollista. Ja vähän ylikin!
Hauskaa on ollut ja hommat hoituneet. Kiitos!
Syitä lopettamiseen on monia,
m***a suurimpana paikkakunnalta muutto
ja eihän minun pitänyt tässä alun perinkään olla kuin 5 vuotta!
Aika on kiitänyt tosi nopeasti ja vaiherikkaasti.
Kuten sillä nykyään tapana on.
Ensin vanhan ravintolan uudelleen henkiin puhaltaminen, koronakoukerot, kiireiset koronan jälkeiset ajat ja nyt ….
’mitä lie tapahtuukaan’ -ajan kanssa eläminen.
Meän Paikka oli mukava luoda ja pyörittää.
Meän Paikka syntyi niin sopivaan saumaan, että!
Ja kiitos, Irja, ravintolan nimi-ideasta. Senkin keksiminen ja syntyminen olisi oma tarinansa kerrottavaksi :)
Tai meidän ajasta ikuisuuteen -öljypullo, ämpärisavotat, pitkät päivät ja työsuhde-spat jne. jne.
Olen nauttinut vanhan talon tunnelmasta ja kotoisasta ilmapiiristä.
Toivottavasti seuraavatkin jättävät ravintolan vanhaan malliin.
Asiakkaita on käynyt ilahduttamassa mukavasti.
Paljon enemmän kuin osasin odottaa ja tarkoitus oli.
Kiitos siitä!
Ihania kohtaamisia, asiakaskavereita monelta vuodelta,
lämpimiä juttutuokioita.
Nyt on sopiva aika siirtyä uusiin haasteisiin tai loikoilemaan.
En tiedä kumpaa 😊
Jos joku haluaa jatkaa toimivan ja tuottavan ravintolan kanssa,
ota pian yhteyttä!
Työllistät itsesi lisäksi pari muuta ihan hyvällä palkalla ja paikkaa voi halutessa helposti kehittää uudenlaiseen toimintamalliin.
Vilkkain sesonki eli kesä on edessä ja ehdit hyvin vauhtiin.
Autan mielelläni!
Moikataan, kun tavataan!
Kaikesta kiittäen, Maarit