Ravintola Meän Paikka

Ravintola Meän Paikka Kiva kahvila - ravintola E8-tien varrella Ylläksen tienhaarassa, aivan Kolarin rautatieasemaa vasta

Suljettu lopullisesti.
Se oli siinä 🥰KIITOS ❤️Ravintola Meän Paikkaon sulkenut ovensa hymyissä suin 😊Toivotan Onnea seuraavalle Hotelli Kolarin...
12/04/2026

Se oli siinä 🥰

KIITOS ❤️

Ravintola Meän Paikka
on sulkenut ovensa hymyissä suin 😊

Toivotan Onnea seuraavalle Hotelli Kolarin tiloissa jatkavalle ravintolalle!
Toivottavasti teillä on yhtä kivaa kuin meillä on ollut.

Kiitos Hotelli Kolari sekä Stefan ja Niklas hyvästä yhteistyöstä melkein 7 vuoden aikana.
🥰 Mukavaa oli.

Itse lähden oottelemaan kesää ja maalaamaan taloa ja rapsuttamaan kasvimaata 😍

Hyvää jatkoa kaikille
ja kiitos näistä vuosista 🥰

Moikataan ku tavataan😊

T. Maarit

Hotelli Kolari

Tänään on viimeinen aukiolopäivä 😲Sen verran tiuhaan ovi kävi eilen, että pizzat on loppu ja jotain muutakin.M***a ”Kont...
12/04/2026

Tänään on viimeinen aukiolopäivä 😲

Sen verran tiuhaan ovi kävi eilen, että pizzat on loppu ja jotain muutakin.

M***a ”Kontiota” eli Kontion Burgeria voidaan vielä jonkin verran paistella ja saada vielä viimeiset sponsori-eurot Kolarin Kontion jalkapallojunioreille.

Kontion Burger maksaa tänään vain
11 € ja siitä tuo yksi euro (1€) menee lasten ja nuorten toiminnan tukemiseen kuten viimeiset kuutisen vuotta on mennyt. Tasapuolisuuden nimissä tilitän puolet tämän päivän Kontion Burgerin sponssieuroista KoTUn lätkäjunnuille, koska KoTU-pizzaa emme voi tehdä enää.

Ja edelleen, niin kauan kuin tavaraa riittää 😊


kotunjunnut

Tänään olemme avoinna VAIN klo 11-16!!!Illalla yksityistilaisuus, jonka johdosta kaikki seisomapaikatkin on varattu.Meän...
09/04/2026

Tänään olemme avoinna
VAIN klo 11-16!!!
Illalla yksityistilaisuus, jonka johdosta kaikki seisomapaikatkin on varattu.

Meän Paikan viimeiset aukiolopäivät pe 10.4 - ma 13.4.
olemme avoinna klo 11-20.
Tai niin kauan kuin myytävää riittää.

Viimeinen viikko lähtee.Tänään olemme avoinna 11-20.Tiistai ja keskiviikko kiinni, kuten ennenkin.Torstaina 9.4. olemme ...
06/04/2026

Viimeinen viikko lähtee.

Tänään olemme avoinna 11-20.
Tiistai ja keskiviikko kiinni, kuten ennenkin.

Torstaina 9.4. olemme avoinna vain 11-16, sillä illalla on yksityistilaisuus.

Pe-ma olemme avoinna 11-20 niin kauan kuin myytävää riittää.
Ihan vihonviimenen aukiolopäivä on 13.4.

Tervetuloa vielä moikkaan😊

Nyt on isojen kiitosten aika!Kiitos, ihanat asiakkaat ja yhteistyökumppanit, kaikista näistä melkein 7 vuodesta!On aika ...
22/03/2026

Nyt on isojen kiitosten aika!

Kiitos, ihanat asiakkaat ja yhteistyökumppanit,
kaikista näistä melkein 7 vuodesta!

On aika jatkaa matkaa kohti uusia seikkailuja ja maisemia.
Ravintola Meän Paikka on avoinna viimeisen kerran,
ainakin minun luotsaamana, maanantaina 13.4.2026.

Eniten kiitän mahtavaa henkilökuntaani vuosien varrella.
Olette joustavuudellanne ja taidoillanne tehneet meidän kaikkien
päivistä niin sujuvia kuin mahdollista. Ja vähän ylikin!
Hauskaa on ollut ja hommat hoituneet. Kiitos!

Syitä lopettamiseen on monia,
m***a suurimpana paikkakunnalta muutto
ja eihän minun pitänyt tässä alun perinkään olla kuin 5 vuotta!

Aika on kiitänyt tosi nopeasti ja vaiherikkaasti.
Kuten sillä nykyään tapana on.
Ensin vanhan ravintolan uudelleen henkiin puhaltaminen, koronakoukerot, kiireiset koronan jälkeiset ajat ja nyt ….
’mitä lie tapahtuukaan’ -ajan kanssa eläminen.

Meän Paikka oli mukava luoda ja pyörittää.
Meän Paikka syntyi niin sopivaan saumaan, että!
Ja kiitos, Irja, ravintolan nimi-ideasta. Senkin keksiminen ja syntyminen olisi oma tarinansa kerrottavaksi :)
Tai meidän ajasta ikuisuuteen -öljypullo, ämpärisavotat, pitkät päivät ja työsuhde-spat jne. jne.

Olen nauttinut vanhan talon tunnelmasta ja kotoisasta ilmapiiristä.
Toivottavasti seuraavatkin jättävät ravintolan vanhaan malliin.

Asiakkaita on käynyt ilahduttamassa mukavasti.
Paljon enemmän kuin osasin odottaa ja tarkoitus oli.
Kiitos siitä!
Ihania kohtaamisia, asiakaskavereita monelta vuodelta,
lämpimiä juttutuokioita.

Nyt on sopiva aika siirtyä uusiin haasteisiin tai loikoilemaan.
En tiedä kumpaa 😊

Jos joku haluaa jatkaa toimivan ja tuottavan ravintolan kanssa,
ota pian yhteyttä!
Työllistät itsesi lisäksi pari muuta ihan hyvällä palkalla ja paikkaa voi halutessa helposti kehittää uudenlaiseen toimintamalliin.

Vilkkain sesonki eli kesä on edessä ja ehdit hyvin vauhtiin.
Autan mielelläni!

Moikataan, kun tavataan!

Kaikesta kiittäen, Maarit

Laskiaisviikonlopun ja Ystävänpäivän herkkuja 😊 Tervetuloa!
13/02/2026

Laskiaisviikonlopun ja Ystävänpäivän herkkuja 😊 Tervetuloa!

No jopas se nyt pitelee kelejä.Ei ainakhan vanthut kastu 😊Me oltas taas seuraavat 5 päivää auki elito - ma kello 11-20.T...
12/02/2026

No jopas se nyt pitelee kelejä.
Ei ainakhan vanthut kastu 😊

Me oltas taas seuraavat 5 päivää auki eli
to - ma kello 11-20.
Ti ja ke meillä on viikkovapaat.

Näillä aukioloilla mennään tämäkin kevät tuonne huhtikuun loppupäiville.

Tervetuloa kaffelle tai syömään!
La ja su pyöräytämä laskiaispullat👍

P.s. Tirppakin (koskikara) tarkenee,
kyllä meki 👍 Kesä ja helteet on iha kohta.

Menkäähän Turnajaisiin😊
09/02/2026

Menkäähän Turnajaisiin😊

TULEVA viikonloppu taas täynnä juhlaa 🥳 Seuran historian ensimmäinen naisten harrastesarjan turnaus pelataan Kolarissa 14.2 klo 11 alkaen 👏
Kanttiinista hampurilaiset, hotdogit ja makkarat ja kaikenmoiset makeat herkut päälle 👍
Kaikki kannustamaan seuran ladyja lauantaina, ystävänpäivän kunniaksi kannattaa ottaa kaveritki matkaan 🫶

Herätys kirkastuvaan kevääseen!!Huomenna avaamme jälleen 😀Olemme avoinna tuttuun tapaan:to - ma   auki kello 11-20ti & k...
21/01/2026

Herätys kirkastuvaan kevääseen!!
Huomenna avaamme jälleen 😀

Olemme avoinna tuttuun tapaan:

to - ma auki kello 11-20
ti & ke kiinni

Näillä olisi tarkoitus mennä sitten huhtikuun loppupäiville.
Jos muutoksia ilmenee, koitama ilmotella.

Tulukaapa käyhmän nii ei tartte turhaan värjötellä 😀

Ai niin, tiedoksenne!
Meillähän ei ole enää nettisivuja olemassa.
Kiitos palveluntarjoajan ikävien muutosten 🤨
Ruokalista pitäisi löytyä toistaiseksi fb:sta.

Meän Paikan aukiolot:1.1.- 6.1.2026            joka päivä 11-207.1. - 21.1.2026.       suljettu22.1. -                  ...
02/01/2026

Meän Paikan aukiolot:

1.1.- 6.1.2026 joka päivä 11-20
7.1. - 21.1.2026. suljettu
22.1. - to-ma 11-20

Tervetuloa 😊

Kiitos vuodesta 2025 kaikille asiakkaille, tuvassa käyneille, ohikulkeneille ja muillekin mukaville 😊Katellaanpas mitä k...
31/12/2025

Kiitos vuodesta 2025 kaikille asiakkaille, tuvassa käyneille, ohikulkeneille ja muillekin mukaville 😊

Katellaanpas mitä kivaa vuosi 2026 tuo tullessaan 👍
Hyvää ja Mieluisaa Uutta Vuotta!

Osoite

Muoniontie 1
Kolari
95900

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Ravintola Meän Paikka :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Ravintola Meän Paikka :lle:

Jaa