04/04/2026
Heips!
Hyvää pääsiäistä🐣🐣🐥🐥
Ja terveiset täältä etäänperältä 😎
Jos jotakuta kiinnostaa niin voi käydä katsomassa tosi amatöörimaisesti tehtyä videon pätkää meidän reissun eri vaiheista.
Löysin kaapin pohjalta vanhan gopron ja ajattelin että kokeillaan.
Ääni on mitä on kun ei ole erillistä mikkiä ja hero 5:ssa kuvanvakautus on aika heikkoa.
Jos tämä harrastus rupeaa enemmän kiinnostamaan niin hommataan sitten paremmat rensselit.
Videot löytyy Youtubesta hakuun Been ja Vellun Thaimaan reissu
Päivittelen videoita sinne silloin tällöin.
Ja jos tykkäät niin laita kanava seurantaan.
( Tässä vasta harjoitellaan joten antakee armoo 😊😊)
Terveisin
Veli-Matti & Bee