22/06/2025
❤️Kiitos – Tack – Thank You❤️
Vinkel Guesthouse a.k.a. Vinkel Pakaritupa kiittää kaikkia ihania asiakkaitaan viidentoista vuoden ajalta. Halusimme alusta pitäen tarjota ihmisille oikean ja aidon pikkukaupunkikokemuksen – juuri sellaisen, mitä itse etsimme matkoiltamme. Oikeaa tunnelmaa, hyvää palvelua, rupattelua isäntäperheen kanssa, kaakeliuunin lämpöä ja kukkaisunia. 🌸Ja unohtamatta tietenkään Kaapo-koiran herkeämätöntä seuraa.🐾
Niinäkin hetkinä kun pyykkivuori oli suuri ja siivoamista riitti, tyytyväiset ja onnelliset asiakkaat saivat väsymyksen unohtumaan saman tien. Tämä oli meille elämäntapa, joka antoi meille uusia tuttavuuksia, ystäviä ja sisältöä elämään.
Luopumiseen liittyy paljon tunteita ja tuskaa, m***a ennen kaikkea lämpimiä hyviä muistoja.
Nyt annamme vetovastuun pihapiirin uusille omistajille ja majoitustoiminta jatkuu heidän toimestaan.
Iso lämmin kiitos siis vieraillemme – you made this worthwhile! 🙏🏻💛
Kiitos myös perheelle, ystäville, kaikille apujoukoille, Visit Kristinestad - Visit Kristiinankaupunki ja muille yhteistyökumppaneille. ❤️
❤️ Milla ja Petri & perhe