05/06/2026
TÄYNNÄ..........MERIRETKELLE tulevana sunnuntaina 7.6. ? Lähdetkö Sjömansron väen mukaan koko päivän merireissulle ulkomerelle ?
Eikä maksa mitään.
Sunnuntaina suunnataan alustavan pläänin mukaan JUSSARÖN saarella seikkailemaan 🧡 Ulkosaarella on hieno luontopolku, vartiotorni - josta näkee maailman ääriin - upea Ironbeach uimiseen sekä tietty kahvilakin on jo auki. Saarella vietetään aikaa noin 4 tuntia.
Sunnuntaiksi luvassa todella upeaa aurinkokeliä 🌞
Saa ottaa mukaan kalastusvälineet, aurinkotuolit, täytettävät suppilaudat - tai mitä ikinä nyt mieleen tuleekaan 🥰 Omatoiminen meri-ilmasta, ulkosaaristosta ja maisemista nauttiminen saarella suotavaa : D
Meidän mukaamme mahtuu lauantaina mukaan maksimissaan 14 henkeä, nyt täynnä. Seuraava meriretki Juhannuksena. Sjömansrossa viikonloppuna tarjolla myös majoitusta ja majoittujille etusija paikkoihin. Maks. 3 henkeä per perhekunta.
Retki normaalikuntoisille, eli joutuu hyppäämään aluksesta rantakalliolle ja kiipeämään rantakallioilla. Ja osallistujia muistutan, että kyseessä on hotelliyrittäjän vapaapäivä, joten auttaminen eri askareissa aluksella on enemmän kuin suotavaa.
Omat eväät mukaan. Sään mukainen varustus ja pukeutuminen (merellä talvivaatteet aina mukana, siis uikkareiden lisäksi). Saappaat jalkaan tai kunnon retkeilykengät.
Aluksella sisäwc ja lämmityslaite.
Reissua ennen kokoonnutaan Sjömansrossa klo 09.50. Lähtö siis Sjömansrosta.
Koko päivän reissu, paluu noin klo 1800. Laita ilmoittautuminen alle kommentoimalla omalla nimellä.
Ja kipparia saa mielellään auttaa venehommissa 🥰
Vaikka reissu on ilmainen, niin peruutuksesta perin 25 euroa.
Lisätietoja Ari 040-5482192 (viestillä).