13/04/2026
Aamu alkoi tänään vähän… erikoisemmissa merkeissä 😄
Kun saavuin töihin, pihassa odotti näky, jota ei ihan joka maanantai näe: kuorma-auto tukevasti jumissa etupihan nurmikolla. Kuski ei puhunut sanaakaan englantia, ja kaiken kruunasi se, että kuorman olisi pitänyt mennä suoraan asiakkaalle – osoitteet ja paperit täysin kunnossa 😅
Siinä sitten ihmeteltiin tilannetta käsimerkeillä ja hyvällä tahdolla, kunnes pelastus saapui naapurista hinurin muodossa. Auto saatiin lopulta takaisin tien päälle ja oikeaan suuntaan 🚛
Mutta… meidän aiemmin varjeltu nurmikko? Sanotaanko näin, että nyt olisi täydellinen hetki istuttaa siihen perunat 🥔🌱
Ei tylsiä päiviä tällä alalla!