01/10/2025
Tänään tuli tunnustusta kovasta työstä!
Pääsin Gold Club memberiksi ja sain rintaani timanttibadgen💎
1/2014 alkaen Oulussa alle 10 on onnistunut pääsemään Gold Clubiin. Se tarkoittaa sitä, että pitää tuoda 6 uutta liikekumppania BNI:hin. Ja tosiaan tiettävästi vain yksi on näistä yltänyt saavutukseen nopeammin kuin minä. 🔥
Olen ollut BNI:ssä mukana 1,5 vuotta ja viimeiset puoli vuotta niistä ryhmämme puheenjohtaja. BNI on kyllä kasvattanut minua yrittäjänä kilometrin verran!! Ja meillä on ihan huippu jengi, kelpaa tehdä töitä heidän kanssaan!
BNI:n myötä verkostoni on kasvaneet valtakunnallisesti runsaasti, BNI:n kautta olen saanut kauppaa, yhteistyökuvioita, vertaistukea ja rakkaita ystäviä!
Eli ei muuta kun seuraavan timantin jahtaamiseen! 💎💎🤭