16/08/2018
Tervehdys pitkästä aikaa täältä B&B PunaiseltaTuvalta! Kesä on ollut täälläkin kuuma ja vähäsateinen. Asiakkaita on ollut sopivasti pitkin kesää ja koska aurinko on paistanut heti aamusta, on aamiainenkin tarjoiltu ulkona puutarhassa😎. Toivotamme kaikille edelleen hyvää kesänloppua ja syksyä sitten, kun se tulee.
Ps.Vielä ehtii varata majoitusta tällekinkesälle!