29/08/2025
👋Hei, huomenna juhlistetaan Suomen luonnon päivää klo 11 - 15 Wanhasta Mannilassa. Tule sinäkin!
Luvassa kahvia, pullaa, puuhapajoja luonnonmateriaaleista, reikipiste ja niittykävelyä. Kotieläinpihalla avoimet ovet!
Ohjelmassa huomenna lauantaina klo 11-15:
🌿kahvilassa itseleivotut herkut, kotieläinpihalla avoimet ovet ja Heinävintin pikkukirppis palvelee.
🌿Savonlinnan 4H-yhdistyksen luontoaiheinen askartelupaja ja syksyn kerhojen esittelyä.
🌿 Reikihoitopiste - kokeile japanilaista reikihoitoa istuen. Reiki sopii jokaiselle, joka kaipaa hetken pysähdystä ja akkujen latausta. Voit varata tunnin reikihoidon sunnuntaille - Anni kertoo mielellään lisää! Järjestäjä: Anni Siitonen/Reikihoitaja ja reikiopettaja, Usui Reiki Ryoho ry.
🌿Niittykävely opastetusti tai omatoimisesti.
🌿Puuhapajoja luonnonmateriaaleista.
🌿Heinävintillä valokuvanäyttely vaahersalolaisten elämästä sekä digitaalinen valokuvashow Vaahersaloon johtavasta 40-vuotta Potkusalmen siltana palvelleesta upeasta sillasta.
Ihanaa perjantaita - nähdään Punkaharjun Vaahersalossa! 🌿
👋Psst. Syyskuusta eteenpäin Punaisen tuvan -huoneisto varattavissa. Myös leirintäalueella voi yöpyä säävarauksella syyskuussa. Olethan yhteydessä, jos haluat varata Punaista tupaa tai leirintäaluepaikan.
.fi