08/06/2026
Kesäsesonki on täällä 💚
Vielä on muutama pätkä vapaana!
Eräs palaute viime kesältä:
"Vietimme unelmalomaviikon kesäisessä Villa Hebronissa. Kaikki oli täydellistä, puhdasta, kaunista, toimivaa ja mietittyä. Hyvä sänky ja ilmastointi takasi pitkät unet tukalien helteiden aikana. Yksityisyys, rauhallinen, iso oma piha ja ihana Ihode metsineen, muinaishautoineen ja kanttarelleineen saa meidät varmasti palaamaan takaisin. 6/5, ykkössuositus!"
Olet lämpimästi tervetullut 💚
- Villa Hebronin väki