18/02/2026
Talvilomat käynnissä ja mökkejä vielä vapaana!
Syitä valita meidät lomakohteeksi talvella
-Jos et tykkää hiihtää, meillä ei ole latuja, eikä olla ajateltu tehdä. Löytyy niitä tosta läheltä jos ihan pakko lähteä sivakoimaan
-Jos et tykkää lasketella, meillä ei täällä niin isoja mäkiä ole. Pulkkailuun nää kukkulat riittää. Viereistä kaupungista 15km päässä joku tähän sopiva paikka
-Jos et halua hillua ravintolassa/ after skiissä, meidän ravintola kiinni, eikä tarkoitus avata ennen kesää
-Jos et tykkää mennä mökin saunasta avantoon, hyvä, me ei meinaan ylläpidetä avantoja mökkirannoissa. Tätä varten löytyy alueelta lauttasauna
-Jos haluat vaan olla rauhassa, täällä se onnistuu
Jos speksit osu kohdilleen, niin sitten vaan soittelemaan tai laittamaan sähköpostia, sorvataan sulle/teille pieni irtiotto arjesta.
Nähdään alueella!