10/05/2026
Meillä on kaksi täyttä äitienpäiväkattausta. Lämmin kiitos siitä. Vielä pieni muistutus ja käytännön vinkki. Kun tulet klo 14 kattaukseen, tulethan vasta klo 14:00 tai jopa pikkasen yli,
Jotta edelliset autot ehtii alta pois ja uudet mahtuu pihaan
Myös äijän myllyn vieraan saa pysäköidä joka on hieman unelmasta eteenpäin vasemmalla.
Lämpimästi tervetuloa!
Hyvät asiakkaat
Kun saavutte Unelmaan tulettehan meidän pihaan, joka näyttää tältä.
Mikäli sinulla on kysyttävää tavoitat minut numerosta 0458747308 Marika 😊
Edit: noniin ja osa tekstiä katosi, m***a meidän parkkipaikka siis jatkuu hotelliosuuden myötäisesti.
Naapurin (puutalo) yksityinen piha yhdistyy meidän pihaan, m***a ethän pysäköi sinne.
Tarvittaessa voit pysäköidä nurmialueelle tai teollisuustien puolelle tien viereen, josta pääset rivitaloyhtiön pihan läpi ojan ylittävän sillan yli meidän pihaan.
Kiitos, että huomioitte naapurit.