Mobile Hotel PommiBus

Mobile Hotel PommiBus Karavaanipuiston ehdoton helmi Hotel-li Lantaa on majoitusvahtoehto hyppääjille, jotka eivät tykk Eikö bunkkari kelpaa? No ei niin! Ei ole aamiastarjoilua.

Siksipä vuokrasin kesäksi 7 hengen asuntovaunun, johon Sinäkin mahdut majoittumaan! Hotel-li Lantaa on käänteisen palvelun hotelli hyppääjille. Viidellä eurolla per yö pääset nukkumaan tähän mahtavaan majapaikkaan! Nimi tulee siitä, että se on vähän niin kuin Hotelli Vantaa, m***a paskempi. Ja se on paskempi seuraavista syistä:

1. Käänteisen palvelun hotelli tarkoittaa että sun pitää oikeesti ka

stella orvokit, siivota jäljet ja mitä siinä nyt muuta on, mikä kaipaa huolta.
2. Siellä ei saa riehua tai bilettää, ellei hotelliemäntä ole paikan päällä itse bilettämässä ja riehumassa.
3. Ehkä jotain puurohiutaleita voin tunkee kaappiin, m***a keität itse ja tarjoot mulle.
4. Pitää tuoda omat lakanat.
5. Ei oo mikään Cinderellasimulaattori: ei saa harrastaa mitään irstaita ainakaan silloin kun siellä on tai on tulossa joku joka ei aio siihen osallistua.
6. Jos rikkoo yhtään mitään niin sen lisäksi että maksaa siitä niin pitää myös hankkia se uusi tavara siihen.
7. Ei oo omaa huonetta. Siinä on niin leveät sängyt että kolme mahtuu hyvin vierekkäin, m***a voi olla vähän outoa, jos eivät tunne toisiaan. Ei oo mun ongelma, sillä parvisänky on mun ja siellä saa nukkua vaan jos ei ole läski ja jo en ole itse paikan päällä. Sori nyt vaan.
8. Vessaa ei saa käyttää.
9. Kengät tulee jättää ulos, kunhan olen ehtinyt hommata pihaan kenkäteltan. Sinne voi myös sitten jättää ylimääräisiä kamoja (ja / tai hyppääjiä).
10. Kuorsaajat eivät vaan ole tervetulleita. Ei siis vaan pääse. Eivätkö myös todella pahalle haisevat ihmiset. Jos haisee vaan vähän ja kuorsaa vaan sillai pienesti söötisti (kuten minä) niin pääsee. Sääntöjä saa rikkoa vain allekirjoittanut ja niiden rikkomisesta tulee porttikiellon lisäksi häätö heti. Vaikkapa keskellä yötä. Ja sitten hyviin puoliin!! Hyvä se on sen takia, että se on saatanan siisti halpa, lämmitys ja radio toimii, ei tosiaan ole hometta,ja koska järkkään sinne jotain minibaaritoimintaa, jossa on kaikkee kivaa. Toivottavasti jo nyt ihan järkyttävän siistiin pihaan tulee vielä uima-allas ja valoja ja sitten voin järjestää jotain livemusiikkiesityksiä aina vieraille. Tarjolla on myös VIP paketti, jossa on tarjolla majapaikka KOKO KESÄKSI ja lisäksi etuajo-oikeudella hintaan 120 €. VIP paketin ostajat voivat siis häätää kertalippulaisia alta pois (häätäjän on ilmoitettava aikeistaan majoittaa itseään viimeistään edellisenä päivänä, häädetyksi tulee viimeinen kertabuukkaaja ja häätäjän on ilmoitettava tästä häädetylle henkilökohtaisesti) ja saavat oman hyllyn vaunussa romulleen. Säännöt löytyvät myös hotellista varaukset tehdään tällä sivulla ja paperisella versiolla hotellissa pidetään kirjaa siitä, kuka on ollut milloinkin. Avaimesta voit kysellä suoraan minulta tai joltain kerholaiselta joka tietää. Maksu tapahtuu joko hotellissa olevaan purkkiin tai tilille FI73 4055 3120 0451 74. Innokas hotelliyrittäjä,
Jenny-Li Holmström

16/12/2021

Bussin historia on päättynyt laskuvarjopiireissä, m***a jatkaa elämää uuden innokkaan omistajan käsissä. Se muokataan vähän ja laitetaan täydelliseen pelikuntoon driftailuautoilian varikkoautoksi jopa Eurooppaa kiertämään. Kiitos kaikille yhteisistä seikkailuista 🥰

Minä olen myynnissä! Osta pois!
13/11/2021

Minä olen myynnissä! Osta pois!

Täysipitkä linja-auto, jota on laitettu jopa 12 hengen majapaikaksi! Kaveriporukalla mahtavaksi laitettu vanha bussi jossa takana tuplasänky, jonka saa sohvaksi. Kerrossängyt 5 hengelle. Keittiö ja hyllyt. Sohva jossa säilytystila alla. Telkkari ja s

Tuleeko sinunkin kesästä aivan eeppinen? Tai haluaisitko, että siitä tulisi, m***a et tiedä miten? Vastaus löytyy lähelt...
28/05/2017

Tuleeko sinunkin kesästä aivan eeppinen? Tai haluaisitko, että siitä tulisi, m***a et tiedä miten? Vastaus löytyy läheltä: tuunattu Pommibus odottaa kesän asukkaita uusilla kalusteilla ja jo viime vuonna todetulla rennolla tunnelmalla, ilmastoinnilla ja kunnon tiskovehkeillä. Jos liityt kausiasukkaiden joukkoon voit tehdä pommibussista kesäkotisi tai vaihtoehtoisesti voit vaan tulla yöksi majoittumaan. Nyt on myös hotellivehkeet kunnossa kun on shampoot pikkupulloissa ja puhtaat lakanat sängyissä. Bussi on lukossa koodillisella riippulukolla, m***a sille saa minulta koodin ihan vaan kysymällä :)

17/08/2016

Voi veljet. Yyteriboogiereissu oli riemumenestys. Matka pommibussissa ei ole matka - se on elämys. Mm. savukone ja tiskovalot loivat jälleen tunnelmaa. Nyt PommiBus asuu jälleen Utissa, kunnes mennään Vietnam Boogeihin -> eeppisyyden huipentuma. Jos se vaan menee katsastuksesta läpi. Oliko se niin, että tunnen jotain ihmisiä, ketkä voisivat tietää jotain raskaan kaluston korjaustöistä tai tuntee jonkun katsastusmiehen ketä ei välttämättä haittaisi, että puskuri vähän roikkuu, tuulilasi on paskana ja asuntoauton sisustusratkaisut ovat ehkä hieman epäortodoksiset?

28/06/2016

PommiBus kiittää onnellisesta neitsytmatkasta . Oli kyllä aika legendaarista. Huomisesta lähtien itse mahtavuus on Utissa ja saa mennä majoittumaan.

27/06/2016

Ketään C-kortin omaavaa joka haluaisi viedä Pommibussin Espoosta Uttiin asap? Kuskilla meni käsi kipeäksi ja kysyntä majoitukselle on tietenkin kova näin aurinkoisina kesäpäivinä.

22/05/2016

Pommibussin remppa jatkuu vielä pari muutama vähän aikaa, vaikka hyppykausi on jo alkanut. Paratiisimme valmistuu viikko ennen juhannusta, koska silloin se lähtee neitsytmatkalleen Alavuuden Sunset Boogeihin juhannusta viettämään (niin, tervetuloa yöpymään ja 8 hlö pääsee myös sinne Pommibussin kyydissä). Sen jälkeen se siirtyy Uttiin, jolloin ei oo enää mitään rajaa. Oksat pois. Utti ei ole enää entisellään. Ohhohhoijaa.

PommiBus on nyt Helsingissä, ja sillä on aivan valtava oma halli. Se on ihan HUGE. Sinne voi varmaan perustaa se Utin Ho...
08/02/2016

PommiBus on nyt Helsingissä, ja sillä on aivan valtava oma halli. Se on ihan HUGE. Sinne voi varmaan perustaa se Utin House Band myös. Ihan eeppistä. Nyt kaikki kaverit mukaan remppaamaan vaan :) :) Siihen tulee 11 nukkumapaikaa silleen, että jos leveissä sängyissä nukkuu 2. Jos nukkuu lattialla ja kaikkialla niin mahtuu varmaan 20. Weee!

Minulla on ilo ja kunnia kertoa, että hotellitoiminta jatkuu ensi kaudella entistä parempana. Lyömätön duo Holmström & W...
22/11/2015

Minulla on ilo ja kunnia kertoa, että hotellitoiminta jatkuu ensi kaudella entistä parempana. Lyömätön duo Holmström & Wärtö ovat päättäneet yhdessä nostaa toiminnan tasoa eksponentiaalisesti. Lila ja hymyilevä bussi on nyt Kuopiossa, jossa siitä tavlen aikana kehittyy jotain aivan ennennäkemättömän awesomea. Speedbombers SFn boogiebus, Pertun oma sikala, onnen kehto. Kausislotit jo hiljaisessa myynnissä.

28/09/2015

Hotellikausi päättyi ja jäljelle jäi vain homeinen maaperä terassin jäljiltä. Säästin kuitenkin kyltin, sillä kuka tietää, mitä ensi vuonna tapahtuu. Kiitos kaikille vieraille, olitte mahtavan sisäsiistejä ja mukavia 😊

15/09/2015

Hotel-Liiiiii lähtee menee syyskuun lopussa. On ollut hieno kokemus, hyvät asiakkaat

17/08/2015

Minarin mekkoviikon päättäjäisbileiden yhteistyö Lantaan kanssa oli todella kiva ja etenkin "hyytelö"paini oli riemukas succé! Herkkukioski on siinä mielessä myös todella kiva lisä, m***a valitettavasti joku joka ei halunnut maksaa omansa vei piikkilistan. (Ei sillai, että se olisi ollut luettavassa muodossa enivei, ja se HV oli vissiin käynyt kioskilla useaankin otteeseen.) Eli jos tunnet, että omatuntoa painaa, niin voi pistää emännän tilille rahnaa á 3 e kpl tilille FI73 4055 3120 0451 74.

Osoite

DZ Utti
Utti
45410

Puhelin

0400868615

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Mobile Hotel PommiBus :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa

Kategoria