Siksipä vuokrasin kesäksi 7 hengen asuntovaunun, johon Sinäkin mahdut majoittumaan! Hotel-li Lantaa on käänteisen palvelun hotelli hyppääjille. Viidellä eurolla per yö pääset nukkumaan tähän mahtavaan majapaikkaan! Nimi tulee siitä, että se on vähän niin kuin Hotelli Vantaa, m***a paskempi. Ja se on paskempi seuraavista syistä:
1. Käänteisen palvelun hotelli tarkoittaa että sun pitää oikeesti ka
stella orvokit, siivota jäljet ja mitä siinä nyt muuta on, mikä kaipaa huolta.
2. Siellä ei saa riehua tai bilettää, ellei hotelliemäntä ole paikan päällä itse bilettämässä ja riehumassa.
3. Ehkä jotain puurohiutaleita voin tunkee kaappiin, m***a keität itse ja tarjoot mulle.
4. Pitää tuoda omat lakanat.
5. Ei oo mikään Cinderellasimulaattori: ei saa harrastaa mitään irstaita ainakaan silloin kun siellä on tai on tulossa joku joka ei aio siihen osallistua.
6. Jos rikkoo yhtään mitään niin sen lisäksi että maksaa siitä niin pitää myös hankkia se uusi tavara siihen.
7. Ei oo omaa huonetta. Siinä on niin leveät sängyt että kolme mahtuu hyvin vierekkäin, m***a voi olla vähän outoa, jos eivät tunne toisiaan. Ei oo mun ongelma, sillä parvisänky on mun ja siellä saa nukkua vaan jos ei ole läski ja jo en ole itse paikan päällä. Sori nyt vaan.
8. Vessaa ei saa käyttää.
9. Kengät tulee jättää ulos, kunhan olen ehtinyt hommata pihaan kenkäteltan. Sinne voi myös sitten jättää ylimääräisiä kamoja (ja / tai hyppääjiä).
10. Kuorsaajat eivät vaan ole tervetulleita. Ei siis vaan pääse. Eivätkö myös todella pahalle haisevat ihmiset. Jos haisee vaan vähän ja kuorsaa vaan sillai pienesti söötisti (kuten minä) niin pääsee. Sääntöjä saa rikkoa vain allekirjoittanut ja niiden rikkomisesta tulee porttikiellon lisäksi häätö heti. Vaikkapa keskellä yötä. Ja sitten hyviin puoliin!! Hyvä se on sen takia, että se on saatanan siisti halpa, lämmitys ja radio toimii, ei tosiaan ole hometta,ja koska järkkään sinne jotain minibaaritoimintaa, jossa on kaikkee kivaa. Toivottavasti jo nyt ihan järkyttävän siistiin pihaan tulee vielä uima-allas ja valoja ja sitten voin järjestää jotain livemusiikkiesityksiä aina vieraille. Tarjolla on myös VIP paketti, jossa on tarjolla majapaikka KOKO KESÄKSI ja lisäksi etuajo-oikeudella hintaan 120 €. VIP paketin ostajat voivat siis häätää kertalippulaisia alta pois (häätäjän on ilmoitettava aikeistaan majoittaa itseään viimeistään edellisenä päivänä, häädetyksi tulee viimeinen kertabuukkaaja ja häätäjän on ilmoitettava tästä häädetylle henkilökohtaisesti) ja saavat oman hyllyn vaunussa romulleen. Säännöt löytyvät myös hotellista varaukset tehdään tällä sivulla ja paperisella versiolla hotellissa pidetään kirjaa siitä, kuka on ollut milloinkin. Avaimesta voit kysellä suoraan minulta tai joltain kerholaiselta joka tietää. Maksu tapahtuu joko hotellissa olevaan purkkiin tai tilille FI73 4055 3120 0451 74. Innokas hotelliyrittäjä,
Jenny-Li Holmström