14/06/2026
Tämä on kyllä semmonen paikka, että viihtyy vesisateellakin. Ei muutako sadetakki päälle ja onkimaan, tai terassilla sateen suojasta heittää tikkaa 🎯Minun lempipaikka on tässä terassilla, vain istua, katsella ja kuunneella joen liplatusta ja lintujen visertelyä.