12/06/2026
☀️💐Vandaag wonen we alweer twintig jaar in Beauvoir-sur-Mer!💐☀️
De eerste foto is van 12 juni 2006 toen we net bij de notaris vandaag kwamen.
De tweede foto op ongeveer dezelfde plek is op 6 april van dit jaar genomen toen we de laatste betaling van onze hypotheek hadden gedaan en Au Passage du Gois dus echt helemaal van ons was 😊
De twintig leukste, maar ook intensiefste jaren van ons leven. We kijken er met veel plezier op terug. Heel veel dank aan iedereen die het een feestje maakte om te wonen en te werken op Le Ménitres! Op naar de volgende twintig jaar 👍
Bon weekend,
Hemko en Martine