11/05/2025
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 3ο και 4ο Workshop Λήψης Ιστορικού & Δεξιοτήτων Επικοινωνίας το Σάββατο στα Ιωάννινα! Φοιτητές των προκλινικών ετών (1ο, 2ο, 3ο) της Ιατρικής Σχολής είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στην πρωτότυπη αυτή δράση του Παραρτήματος ΕΕΦΙΕ Ιωαννίνων και να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους!
Το σεμινάριο άνοιξαν δύο εισαγωγικές ομιλίες υπό την επιμέλεια της καθηγήτριας Γενικής Ιατρικής Α. Τατσιώνη, σχετικά με τη δομή της λήψης του ιατρικού ιστορικού και με τις επικοινωνιακές δεξιότητες που απαιτούνται για την εξασφάλιση μιας εμπιστευτικής σχέσης ιατρού-ασθενή.
Στη συνέχεια, οι φοιτητές είχαν την δυνατότητα να εξασκήσουν τις γνώσεις αυτές στην πράξη, καθώς χωρισμένοι σε ομάδες και υπό την επίβλεψη ενός φοιτητή 5ου ή 6ου έτους, ήρθαν αντιμέτωποι με 5 ρεαλιστικά κλινικά σενάρια και κλήθηκαν να πάρουν ιστορικό από τους ηθοποιούς-ασθενείς, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να τους δυσκολέψουν, αναπαριστώντας επικοινωνιακά χάσματα που αντιμετωπίζει ένας ιατρός καθημερινά!