06/06/2026
ΛΥΚΕΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ
70 χρόνια … φωτεινά βήματα πολιτισμού στη Σερραϊκή Γη
Μια όμορφη εκδήλωση διοργάνωσε το Λύκειον των Ελληνίδων στο νεοκλασσικό σπίτι του στην Δημοκρίτου 14 στην Αθήνα, προς τιμήν του τοπικού μας Λυκείου, την Τρίτη το απόγευμα 26 Μαΐου στις, στις 7 το απόγευμα.
Η εκδήλωση που έγινε με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 70 χρόνων από την ίδρυσή του και αδιάλειπτη παρουσία του στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μας, σηματοδοτεί και την έναρξη σειρά εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα σ΄ όλη τη διάρκεια του έτους 2027.
Μέσα σε μια συγκινητική και χαρούμενη ατμόσφαιρα, παρουσιάστηκε βίντεο με την πολυσχιδή δράση στην παιδεία, τον πολιτισμό, την κοινωνική προσφορά και την διατήρηση της ελληνικής παράδοσης.
Από τη δική μας μεριά, εμείς τους παρουσιάσαμε ένα μικρό δείγμα του γάμου του Ξηροτόπου, που αναβιώσαμε με την συμμετοχή όλων των κατοίκων του, μικρών και μεγάλων το καλοκαίρι του 1993 (33 χρόνια πριν).
Μέλη της χορευτικής ομάδας του Κεντρικού Λυκείου έκαναν ένα χορευτικό αφιέρωμα και χόρεψαν χορούς της περιοχής μας, ενώ φορούσαν ενδυμασίες από το Άγγιστρο Σερρών.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η κ. Φωτεινή Αραμπατζή – Βουλευτής Σερρών, ενώ διαβάστηκε και χαιρετισμός του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου.
Θέλουμε από καρδιάς να ευχαριστήσουμε τις επιχειρήσεις της πόλης μας για την ευγενική και με μεγάλη προθυμία προσφορά των γευστικών εδεσμάτων των εταιρειών τους, που γεύτηκαν όλοι οι παραρευθέντες και ήταν αρκετοί (250 άτομα), ενώ ιδιαιτέρως ευχαριστούμε τον φίλο και χορηγό μας, μέλος της χορευτικής μας ομάδας Φάνη Καμπούρη, πρόεδρο του Σωματείου Κρεοπωλών Νομού Σερρών για την εξασφάλιση όλων των προϊόντων.