01/10/2018
Λοιπόν, τόσος κόπος και κίνδυνος για μία εργαλειοθήκη... και τα υπόλοιπα μικροπράγματα και μηχανήματα που πήρατε Επειδή όμως δεν είδατε οτι υπάρχουν πινακίδες που προειδοποιούν οτι ο χώρος έχει κλειστό κύκλωμα καμερών,δυστυχώς για σας, έχω πραγματική εικόνα & βίντεο και ξέρω ποιοί είστε για αυτό , φέρτε πίσω ότι πήρατε για να λήξει το θέμα εδώ, χωρίς παρατράγουδα.
Αλλιως το δίνω στην αστυνομία.......και το δημοσιευω...............Δεν είναι η ζημιά αλλά η πράξη. Λυπάμαι πολύ που σε μια τόσο μικρή κοινωνία , υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι που προσβάλλουν το σύνολο!