15/06/2026
בוקר טוב ☀️
יום שני בבוקר, השבוע רק התחיל, ואני רוצה לספר לכם על משהו שראיתי אתמול בערב כשליוויתי משפחה שעזבה.
הילד הקטן, בן שש בערך, הסתכל על אמא שלו ואמר: "אמא, אפשר לחזור לפה כל שנה?" 🙏
ואמא שלו, עם דמעות בעיניים, אמרה לי משהו שלא אשכח – "הוא לא הפסיק לדבר על הלילה שכולם ישנו יחד. על הבוקר שהוא קפץ לבריכה עם סבא שלו. על קריוקי בלאונג' עד מאוחר עם בני הדודים" 🌿
זה מה שאני עושה פה. לא משכיר בית. בונה רגעים שילד בן שש יזכור גם בגיל ארבעים 🍷
11 חדרי שינה, בריכה מקורה, חדר משחקים, שלושה דורות תחת קורת גג אחת. זה הזיכרון שנשאר.
שבוע טוב לכולם.
https://wa.me/972723259104