מי פמיליה - mi familia

מי פמיליה - mi familia Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from מי פמיליה - mi familia, Hotel resort, הרחבה, Avnei Eitan.

באמת שאין על החורף בגולן... לא מבינה למה אנשים מעדיפים קיץ. החורף פה לוקח בגדול!
29/12/2022

באמת שאין על החורף בגולן... לא מבינה למה אנשים מעדיפים קיץ. החורף פה לוקח בגדול!

עם המראה המדהים הזה של החרמון אני פותחת את היום שלי.גם אתם מוזמנים...  השבת הקרובה אתם זוכים בהנחת חורף מפתיעה של 20% (ל...
29/12/2022

עם המראה המדהים הזה של החרמון אני פותחת את היום שלי.
גם אתם מוזמנים...
השבת הקרובה אתם זוכים בהנחת חורף מפתיעה של 20% (לזוג+ 3 ומעלה). יש מקום רק לאחדמכם אז מהרו להזמין.
נשמח ממש אם תוכלו לשתף הלאה.
צימר מי פמיליה - mi familia

אז הנה זה קורה!!! 🎉🎊🎉🎊הצימר שלנו, שממש ממש התגעגע לארח ולפנק אתכם, חוזר לעבוד.פריחה ✔️שמורות פתוחות ✔️אוויר הרים ✔️מרחבי...
06/05/2020

אז הנה זה קורה!!! 🎉🎊🎉🎊
הצימר שלנו, שממש ממש התגעגע לארח ולפנק אתכם, חוזר לעבוד.
פריחה ✔️
שמורות פתוחות ✔️
אוויר הרים ✔️
מרחבים ✔️

הגיע זמן להתאורר. ישבתם ספונים בבית מספיק זמן.
אז נכון... יש תנאים... יש אזהרות... יש תוספות- אבל את הכל אנחנו עושים מתוך רצון לאושש את המשק הכללי, הגולני והפרטי שלנו, אך גם מתוך המון אחריות לבריאות אורחינו בפרט ועם ישראל בכלל.

מוזמנים ליצור קשר בהקדם ולהזמין.
ולאלו שמגיעים כבר היום- אנחנו ממש מחכים לכם.
0546882929
צימר מי-פמיליה

שקיעה מעל הצימר... בתקווה ותפילה שנוכל לנצל ימים יפים כאלה ❤
25/03/2020

שקיעה מעל הצימר... בתקווה ותפילה שנוכל לנצל ימים יפים כאלה ❤

ברצוני (דיצה) לנפץ מיתוס.....רבים מאזרחי מדינת ישראל, מגיעים לטייל בגולן בחודשי יולי-אוגוסט.יש נחלים, מעיינות, מפלים... ...
13/12/2019

ברצוני (דיצה) לנפץ מיתוס.....
רבים מאזרחי מדינת ישראל, מגיעים לטייל בגולן בחודשי יולי-אוגוסט.
יש נחלים, מעיינות, מפלים... וכשחם כל כך בחוץ, ובכל זאת- זה חופש גדול וצריך לצאת עם הילדים מהבית- אז רמת הגולן זה בהחלט המקום המושלם לבקר בו.
אבל באמת באמת, הזמן הכי יפה בגולן מתחיל ממש בימים אלו.
מי שלא ראה את הטבע מתעורר לחיים, איך הצהוב מתחלף לאט לאט לירוק, את נדידת הציפורים שעוברות בין מאגרי הגולן בדרכן לארצות החום, את זרימת הנחלים והמפלים שמקבלים שוב את עוצמתם, לא ראה מחזה-טבע מרגש ויפיפה מימיו .
בימי החורף, רבים מאיתנו אוהבים להתכרבל בספה עם פוך וכוס קפה/שוקו חם, אבל שמעו לי- אין דבר יותר כיף מלצאת ביום חורף שוצף, להיכנס לאוטו עם פק"ל תה, סנדוויץ' מפנק, מזגן על חימום ופשוט לצפות בזרימות המדהימות ובקרני השמש, שמידי פעם מציצות מבעד לעננים האפורים.
זאת העונה שכל נסיעה לעבודה בבוקר, היא בגדר טיול שנתי. 20 דק' של התרוממות נפש ממש.
רבים מאיתנו ממהרים לטוס לסקי פה, לטראקים קסומים שם- ומפספסים חבל ארץ שלא נופל ביופיו מנופים אחרים בעולם.
מי מאיתנו עשה לאחרונה את חלקו הצפוני של "שביל הגולן" בתוך עננים של ממש? שיכשך במימיו החמים של מאגר וואסט או חמת גדר כשבחוץ כמעט 0 מעלות, או ישב לרגע מתוק, בבית הקפה שבמרום גולן או בבנטל, כשבחוץ עדיין לא ברור אם זה טיפות גשם גדולות או תחילתו של שלג.

אז שלא תגידו "לא ידענו"....
הגולן מחכה לכם!!!!

2019,נחל גמלא, מפל עורבים, מפל מאגר דבש, נחל סער.

21/10/2019

אושפיזין קצת אחר...
לפעמים בסוכות יש גם אושפיזין בלבוש אדם. כאלה שמלמדים אותנו דבר או שניים על החיים ומכניסים הרבה אור לסוכה.
זכינו בחג לארח זוג, שכבר ציינו את שנות ה-80 לחייהם. זוג יקר שכבר לפני כמה שנים החליטו שלבנות סוכה, בעיר, כשצריך לרדת ולעלות עם האוכל כל הזמן, זה לא בשבילם ובשנתיים האחרונות אנחנו זוכים לארח אותם ביחידה הזוגית שלנו.

השנה הם הגיעו ביום שלישי, ביום שבחלקים שונים בארץ היו גשמים. הם הגיעו בכוחות עצמם, באוטו ולאורך כל הדרך הייתה תנועה- לפעמים איטית יותר ולפעמים איטית פחות. כבר בדרך, ניסיתי לשלוח להם כל מיני דרכי קיצור לגולן, על מנת לחסוך להם חלק מהעיכובים אבל התגובה שלהם הייתה- "החלטנו להנות מהדרך היפה, אז נתעכב עוד קצת". אז אחרי עצירה שלהם ב קפה ברותם הם יצאו לכיוון הגולן והגיעו לכאן בערב. עייפים אך מרוצים. "תשמעי, איזו דרך מהממת"
נכנסים ליחידה ולא מפסיקים להרעיף מחמאות ולהגיד כמה הם שמחים להיות כאן. ולמרות שזאת כבר השנה השניה שלהם בצימר, הכל נראה להם כל כך חדש ומיוחד.
למחרת, לצערי, מסיבה שלא תלויה באף אחד, האורחת היקרה שלנו מעדה ונפגעה בגבה.
כשנודע לי הדבר למחרת, ממש במקרה, ניגשתי לבקר אותם ולברר במה אוכל לעזור. האמת- חששתי נורא! אישה לא צעירה שנופלת זה לא נשמע דבר פשוט...
כשנכנסתי אליהם, הם הכניסו אותי לסוכה שלהם בצימר. היא ישובה ליד האוכל ומסבירה לי עם חיוך רחב שכרגע כואב לה בעיקר כשהיא הולכת וגם כשהיא יושבת קצת. מנסיונה כנראה יש לה שבר באגן, אבל "איזה מזל שזה קרה כאן-אם כבר ליפול אז בצימר היפה הזה".
הם התלבטו מה לעשות.... לחזור הביתה וללכת לבי"ח, או להישאר. היו שיקולים לכאן ולכאן. בסוף החליטו להישאר עוד כמה ימים ובמוצש חזרו לביתם.

אז למה הם האושפיזין שלי??????
כי הם לימדו אותי בזמן כל כך קטן פרק כל כך גדול בהכרת הטוב וזוגיות מדהימה!
הכרת הטוב על הדרך- למרות שהיא התארכה,
הכרת הטוב על הצימר- למרות שזה לא היה חדש להם ובינינו... כמה "לקוחות" יודעים להכיר תודה
ואפילו הכרת הטוב על נפילה-יצא לי להכיר כמה אנשים בגיל הזה... זאת גדלות רוח אמיתית להצליח לראות, אפילו בתוך נפילה, משהו טוב ובטח בגיל הזה!
זוג שכל אחד רצה רק לדאוג לשני. הוא רצה שהיא תנוח ויהיה לה נוח ונעים. היא רצתה שהוא יהנה מהסוכה- מצווה שיקרה כל כך לליבו.
אז זכיתי להכיר זוג מדהים ונדיר.
תודה לכם אושפיזין יקרים שלנו. מי ייתן ונזכה שנה הבאה לארח אתכם שוב בבריאות איתנה.

ולכולנו נאחל -
שנזכה תמיד לראות את הטוב והיפה בכל דבר ולהפוך כל לימון ללימונדה!
שנזכה לגשמי ברכה וחורף טוב ובריא!

מוזמנים לתייג את האושפיזין שלכם החג 😃

09/10/2019

לאוהבי ההרפתקאות שבינינו/ולאלה שפשוט רק חיכו שיום כיפור יעבור בשביל להתחיל לחשוב...
מוזמנים להגיע להתארח אצלינו בסוכות הקרוב בצימר מפנק ומרווח עם סוכה גדולה ומפנקת לא פחות 😉

לבירורים והזמנות ניתן ליצור קשר 054-6882929

מוזמנים לתייג את החברים ה"זורמים" שלכם שהכי מתאים להם לתכנן דברים בדקה ה-99.9999

"כן אנחנו שניים..."- מבצע זוגי לכל הסבים והסבתות שעבדו קשה בחופש הגדול (או סתם למי שחשקה נפשו בקצת שקט באווירה כפרית 😉)....
11/08/2019

"כן אנחנו שניים..."- מבצע זוגי לכל הסבים והסבתות שעבדו קשה בחופש הגדול (או סתם למי שחשקה נפשו בקצת שקט באווירה כפרית 😉)...

מבצע חחחחםםםםםםםם לספטמבר ב"מי פמיליה" שברמת הגולן...
אתם בוחרים איך לבלות את החופשה הזוגית שלכם-

* או חופשה עם ניחוח חדש:
- לינה בסוויטה זוגית מפנקת
- ארוחת בוקר כפרית לצימר
- סדנה זוגית מבית "נמש" של יצירה משותפת באווירה אינטימית וביתית.
מחיר: 1250₪

* או פשוט 'יומיים של שקט'-
חופשה הכוללת:
- לינה בסוויטה זוגית מפנקת ל-2 לילות (!!!)
- קפה ועוגה במסעדת יעלי קפה מסעדה
מחיר: 1300₪

לפרטים: 0546882929

כמה כיף לפרגן לעסק שהוא טוב וטעים! הרבה יותר כיף לפרגן לעסק, כשאלה גם חברים טובים שאיתם אתה אוהב לעבוד.
19/05/2019

כמה כיף לפרגן לעסק שהוא טוב וטעים!
הרבה יותר כיף לפרגן לעסק, כשאלה גם חברים טובים שאיתם אתה אוהב לעבוד.

Address

הרחבה
Avnei Eitan
12925

Telephone

0546882929

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when מי פמיליה - mi familia posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category