14/06/2026
הפעם הסיפור על - בן גוריון שהיה פעם "ברוגז איתנו"!
מספרים שמשנת 1948 ועד יום מותו, בן גוריון היה "ברוגז" עם גבולות. וכל זאת בשל מה??
לילה אחד, ליל חורף קשה וגשום, נשמעה צפירת מכונית ליד מחסום הכניסה למצפה. (המחסום היה בשער הכניסה של הגדר החיצונית, ובלילה נעלו אותו במנעול).
אחד החברים שיצא לראות מי האורחים הלא קרואים, חזר וסיפר כי ליד המחסום עומד טקסי ובתוכו ראש- הממשלה דוד בן- גוריון, אשר חפץ לבקר בגבולות.
מאחר ולבחור לא היה מפתח למחסום, הוא ביקש מהאורחים להמתין ויצא לחפש את המפתח.
היות והשומרים היו מפוזרים בעמדות, עבר החבר ביניהם עד שלבסוף הצליח להשיג את המפתח. אך כשחזר כולו נרגש למחסום עם המפתח בידו, ראה כי המכונית נסעה... הסתבר, כי בן- גוריון כעס מאוד על שנאלץ להמתין בחוץ זמן רב, ולכן עזב בכעס את המקום ומאז ועד יום מותו היה "ברוגז" עם גבולות.