09/02/2024
מבחינתי זה הדבר שהכי משמח אותי בתקופה הזו!
חייל פצוע שהתארח אצלי בסוויטות כתב לי:
גיתית, החזרה מהמלחמה הביתה היא אירוע מאתגר מנטלית.
בטח כשיש ילדים בבית קשה למצוא את הזמנים המתאימים לעיבוד חווית הקרב והשיתוף הזוגי.
תודה שנתת לנו זמן זוגי ומקום שקט לשתף ולפרוק.
את הפנים היפות של העם שלנו שלמענו יצאנו חבריי ואני להילחם למענו.
תודה ❤️
תודה לך ולחיילנו היקרים על הזכות לארח אותכם!