17/10/2025
בחירות עכשיו.
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תוקף את הממשלה: ״בזמן שיש לנו אלפי מילואימניקים בכל גבולות המדינה - הממשלה עושה תרגיל מסריח, ממש סוחרת בדם.
דווקא היום, יום הזיכרון הלאומי ל-7.10 היא מנסה במחשכים להעביר חוק השתמטות, בתפירה בין הח״כים החרדים לליכוד. בלי לדבר עם עם ישראל, בלי להתייעץ עם הציבור המשרת.
והנה אני אומר בצורה הכי ברורה - אין דבר שיותר קורע את העם מהדבר הזה.
לצה״ל חסרים לוחמים ואנחנו נדאג לחוק גיוס שיוויוני במדינת ישראל. עם ישראל לא יתן לחוק ההשתמטות לעבור!״
מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות 👇