23/08/2025
תודה על הפירגון והמילים הטובות. תודה שאתם חוזרים אלינו פעם אחר פעם. תודה שאתם שומרים על המקום שלנו בסוד ומגלים רק לחברים הטובים שאתם רוצים לפנק.
תודה לכל מי שהתארח אצלנו בשבועות האחרונים. לאלו שנשארו לילה אחד ולאלו שבסוף היו פה שבועיים.
ההנאה שלכם מרחיבה לנו את הלב ונותנת לנו מלא כוחות להמשך.
בשורות טובות ❤️
#רמתהגולן #גסטהאוס #אירוחבצפון #אודם #טיוליםבצפון #לינהבצפון #טבע #טיולבצפון #אירוחבסטייל #אודםגסטהאוס