10/03/2020
הכל נקודה של השקפה!
לפני חודש אנשים שאלו אותי אם המלון שלנו כולל ארוחות בוקר?
אמרתי להם שאנחנו מלון דירות , ולכל דירה מטבחון מאובזר בכל טוב, קצת עיקמו את האף כי חדר אוכל עם אוכל ממוחזר , מגרה יותר מלהכין ארוחה מפנקת לבד.
היום זה נראה עדיף ואפילו מגרה לאור הקורונה והסטריליות בחדרי אוכל ענקיים.
שאלו אותי אם יש לובי , ששם רואים אנשים והילדים יכולים להיות עסוקים עם ילדים אחרים?
אמרתי להם שאצלנו יש את הלובי הכי גדול , עם האוויר הכי נקי , אצלינו יש את חוף הים של תל אביב.
היום זה נראה עדיף על כל לובי אחר עם המוני אנשים פוטנציאלים לקורונה מסביבנו.
שאלו אותי מה עושים בלילה יש איזה צוות שמפעיל אותנו? או שיש קניון?
אמרתי להם שהכל נמצא סביבנו במרחק הליכה, שהם יכולים בכל ערב למצוא את עצמם מבלים במקום אחר הכי לא קניוני או צוות בידור.
היום זה נראה הכי הגיוני שיש. כי הרי כל המקומות הסגורים מועדים לפורענות.
בואו אלינו
מלון דירות קטן, אישי, נקי ,יודעים מי נכנס ומי יוצא, וכמעט שלא נתקלים באנשים אחרים.
חופשה אמיתית.