31/05/2026
מתי בפעם האחרונה קמתם ב-5:30 בבוקר בלי ששעון מעורר צעק עליכם?
במדבר, השעות המוקדמות של הבוקר זה לא עוד משימה ברשימה.
זה החלק הכי טוב ביום.
הנה 5 דברים שאפשר לעשות רק כאן, רק בשעות האלה:
🌵 לראות והלרגיש את המדבר מתעורר
השקט לפני הזריחה, הקור הנעים, הצבעים שמשתנים. אין רעש עירוני ברקע, אין מכוניות.
רק אתם והמדבר.
🌵 לראות את מי גר פה
יעלים שמטפסים על הסלעים, שועל שחוצה את השביל, ציפורים שאתם בדרך כלל לא רואים.
🌵 לרוץ (או לרכוב)
יש משהו בריצה במדבר בשבילים ריקים בשעה שהאוויר עדיין קריר והשמש עוד לא שורפת.
🌵 לעשות מדיטציה
על סלע, מול המדבר, עם רוח קלה ושקט.
🌵 פק״ל קפה, מול השמש העולה
כוס קפה חמה, אוויר קריר, שמיכה על הכתפיים.
והזריחה הכי יפה שראיתם כי אין פה שום דבר שמפריע לה להיות בדיוק מה שהיא.
אז כן, אולי תצטרכו לקום קצת יותר מוקדם.
אבל מובטח לכם שזה לא יהיה בשביל העבודה.
מי מכם מוכן לקום מחר ב-5:30? ☀️