14/10/2025
התמונות מישראל והתמונות מעזה מראות בבירור שהמלחמה האמיתית היא המלחמה המוסרית ומלחמת הרוח.
בישראל מחבקים חטופים ומשלמים מחיר עצום ובעזה מושיבים על הברכיים את בני החמולה שפשוט רצו חיים יותר טובים והם מחוסלים לעיני כל שההמון מריע ומשמח.
זו החברה שיש מעבר לגדר, זה חמאס, הם לא השתנו.
תפיסת השבעה באוקטובר מקבל יותר חיזוק וכעת שחמאס מבסס את שלטונו זה האידאולוגיה שתשלוט.
ואפשר לומר שלפני הניצחון הצבאי, יש ניצחון מוסרי, ניצחון הלב היהודי, ניצחון האור על החושך ,ניצחון החיילים הגיבורים שיצאו לעזה להילחם במשך שנתיים ברוע.
תחצו את המסך ותראו את החיבוקים לחטופים מצד אחד ואת העזתים כורעים על ברכיהם שניה לפני מותם, ותבינו מה זה ניצחון האור על החושך, במלחמה שעדיין לא הסתיימה.
טראמפ היה פה כדי לחזק אותנו באותה מלחמה אבל נכונה לנו עוד דרך ארוכה.
הבשורה הטובה היא שאנחנו בצד המואר - בצד הטוב. מי שחשב שהסכמים יכולים לפוגג אידיאולוגיה מקבל פה את התמונה הזו - ומבין עם מי יש לנו עסק.
די להקשיב לסיפור החטופים ולהבין על ההתעללות שהם עברו, ושהרוע הזה עדיין נשאר בעזה.