14/06/2026
משתתפות מסע האביב המופלאות שלנו שבו לבתיהן, והן כותבות לנו בעקבותיו. הנה דבריה של סמדר איריץ אהובתנו:
"לתמר וגיא היקרים
טוסקנה הירוקה והמופלאה קיבלה את פנינו במלוא תפארתה, אך היו אלה הבית הפתוח שלכם, האירוח העוטף והלב הרחב שהפכו את המקום לגן עדן אמיתי של יצירה, השראה וחיבור.
תמר, הובלת את הסדנה ביד רמה, ברגישות ובתבונה יוצאת דופן. מדי בוקר פתחת בפנינו עולמות חדשים דרך תרגילי כתיבה מגוונים, חכמים ומעוררי מחשבה. המרחב שיצרת עבורנו – שבו יכולנו להקריא את שכתבנו, להיחשף ולקבל משוב כל כך חם, מחבק ומקדם – הוא מתנה נדירה. תחת הנחייתך, המילים קיבלו חיים, והקבוצה כולה הפכה למרחב בטוח ומעצים.
גיא, תודה על שהיית הרוח הגבית והמארח המושלם. ארוחות הצהריים המשובחות שבישלת עבורנו, בסגנון איטלקי אותנטי ובלתי מתפשר, היו חוויה קולינרית לעילא וצבעו את הימים בטעם נפלא. תודה גם על הארגון הלוגיסטי המופתי של ההסעות לטיולי אחר הצהריים, שאיפשרו לנו לטעום מקסמן של הערים הסמוכות בראש שקט ובנוחות מקסימלית.
תמר וגיא, רגע הסיום של הסדנה, כשישבנו יחד על גדת הנהר, מקשיבים לפכפוך המים וכותבים, היה זיקוק של השבוע כולו – חיבור מושלם בין טבע, שקט פנימי ויצירה.
אלו היו ימים מיוחדים במינם, מטעיני מצברים, שפתחו את הלב והשאירו בי טעם עמוק וחשק עז להמשיך, לחקור ולכתוב עוד ועוד.
בתודה עמוקה, בהערכה רבה ובאהבה,
ממני סמדר."
מתגעגעים אליך סמדר!