16/05/2014
اگر تا بحال در هتل اسمان ساکن بودید یا برای رستوران یا کافی شاپ سر زدید، رفتار پرنسل های کدام قسمت بیشتر برای شما جالب یا عجیب، خوب یا بد بوده؟
If you have ever been in Aseman Hotel or you just have had spent time in restaurant or coffee shop, have you ever faced an interesting or strange or good or bad behaviour from the staff?