SRZ Agro Resort

SRZ Agro Resort SRZ AGRO RESORT menyediakan pakej lengkap majlis perkahwinan..hari keluarga..majlis hari jadi..seminar...masyuarat dgn harga berpatutan.

Operating as usual

10/02/2019
Ceramah Ustaz & Ustazah

Ceramah Ustaz & Ustazah

Ribuan rakaat solat sunat pun tak boleh lawan amal ni! - Dato Dr Zulkifli al Bakri

#Taktengokmemangrugi
#MohonShare
#TazkirahPendek

.

Kredit: PROJEK ZONKULIAH bergerak secara percuma tanpa tajaan mana-mana pihak dan kami tidak mengenakan sebarang bayaran untuk perkhidmatan kami. Sekiranya Projek ini bermanfaat, kami mengalu-alukan para sahabat semua bersama-sama kami menjayakan dan memastikan kelangsungan projek ini dengan menyumbang sedikit dana untuk membiayai kos bulanan dan operasi keseluruhan projek ke AKAUN MAYBANK BERIKUT : NO AKAUN : 557250054584 (PRODUKSI ZONKITA)

13/03/2018

Sejak beroperasi pada tahun 2007 harga bilik bilik kami masih tidak berubah meski pun banyak homestay yang tu muh bagai cendawan.
Homestay kami berkonsep ala Resort menyediakan dua jenis bilik penginapan.
Ala junior suite RM160.00 Ada 3 bilik
Ala staff room RM80.00. Ada 5 bilik
Bilik meeting atau bilik karaoke
Kolam renang
Dewan makan terbuka bolih tampung sehingga 200 tamu .
Catering majlis perkahwinan di homestay srz agro resort kami atau catering di luar harga Dari Rm10.00 keatas mengikut menù.
Untuk keterangan lanjut Sila hubungan
Hj Sahabudin 0123301638
Hjh Rozanawati 0173268941
Email [email protected]

Cosmetic change
13/03/2018

Cosmetic change

23/11/2017

Cuti sekolah dah Bermula esok. Takde yg lain nak ber cuti.

20/12/2016

Syukur Alhamdulillah tahun 2016 hampir akan meninggal kan kita. Selamat tahun baru pada tamu tamu yang Menginap dan mengadakan majlis majlis di Srz Agro Resort.
Sila hubungi Hj Sahabudin 0123301638 atau 0173268941 untuk bilik penginapan dan majlis majlis yg ingin di adakan di resort kami.

18/05/2016
SRZ Agro Resort

Hanya tinggal empat bilik lagi yg kosong untuk raya ni....sila booking sebelum kehabisan

Bilik masih Ada kekosongan cuti raya. Sila booking bagi mendapatkan bilik jika rmh ibu bapa di kampung dah penuh raya nanti. Harga saperti biasa RM160.00 untuk junior suite Dan RM80.00 untuk bilik standard.

02/05/2016

Bilik masih Ada kekosongan cuti raya. Sila booking bagi mendapatkan bilik jika rmh ibu bapa di kampung dah penuh raya nanti. Harga saperti biasa RM160.00 untuk junior suite Dan RM80.00 untuk bilik standard.

15/12/2013

ASSALAMUALAIKUM..

PAGE INI AKAN BERPINDAH KE PAGE BARU IAITU SRZ AGRO Resort..
JEMPUT LIKE DAN KUNJUNGI PAGE BARU INI.

SEKIAN, TERIMA KASIH..

02/09/2013

Di samping menyediakan bilik penginapan yg selesa kami juga membekal dan memberi perkhidmatan bagi ibadat korban dan aqiqah. Terdapat lembu2 yg segar bugar untuk kedua ibadat tersebut. Yg berminat sila hubungi kami di talian 0123301638 0173268941 057520106 Hj Sahabudin.

01/09/2012

DATANGLAH BERAMAI RAMAI DI SRZ AGRO RESORT ~~

01/09/2012

SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN KINI SRZ AGRO RESORT SEKELUARGA MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SRZ Agro Resort's cover photo
19/05/2012

SRZ Agro Resort's cover photo

Timeline Photos
29/07/2011

Timeline Photos

Timeline Photos
29/07/2011

Timeline Photos

Timeline Photos
29/07/2011

Timeline Photos

Timeline Photos
29/07/2011

Timeline Photos

28/04/2011

salam sayang buat semua.selamat datang ke "page" SRZ Agro Resort :)

Address

Kg Maran Kati,Lot 4985
Kuala Kangsar
33020

Telephone

0123301638

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when SRZ Agro Resort posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Category

Nearby hotels


Other Hotels in Kuala Kangsar

Show All