PZ HOTEL

PZ HOTEL The Best Boutique Hotel in Kuala Kangsar
(6)

Operating as usual

08/11/2020

SALAM SEJAHTERA,
UNTUK MAKLUMAN SUSULAN PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN BERSYARAT (PKPB) YANG DIUMUMKAN OLEH KERAJAAN, PIHAK HOTEL AKAN MENUTUP SEMENTARA OPERASI PADA
9 NOVEMBER - 6 DISEMBER 2020.

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI/WHATSAPP
017-4951013.

SEKIAN HARAP MAKLUM.

DIRGAHAYU TUANKUSemoga Dirahmati dan Diberkati Allah kepada Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan,...
05/11/2020

DIRGAHAYU TUANKU

Semoga Dirahmati dan Diberkati Allah kepada Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan, Sultan Nazrin Muizzuddin Shah Ibni Almarhum Sultan Azlan Muhibbuddin Shah Al-Maghfur-Lah.

Merafak sembah setinggi-tinggi tahniah Sempena Ulang Tahun Keputeraan Tahun 2020 dari kami warga PZ HOTEL.

#PZHOTEL #DirgahayuTuanku #PromoBaru #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong #kitajagakita
#KualaKangsar #mohsinggahkuale

FAMILY ROOMKami di PZ Hotel ada menyediakan bilik keluarga yang luas dan selesa untuk 1 keluarga yang besar.. bilik ini ...
04/11/2020

FAMILY ROOM

Kami di PZ Hotel ada menyediakan bilik keluarga yang luas dan selesa untuk 1 keluarga yang besar.. bilik ini mempunyai 2 katil yang bersaiz sederhana besar dan mempunyai kemudahan-kemudahan yang lain.

Pihak PZ Hotel sedang mengadakan tawaran promosi yang menarik kepada semua pelanggan kami setiap jenis bilik yang kami ada.. Untuk pertanyaan atau maklumat lanjut boleh terus hubungi kami.

☎️05-7700643
📱+60 17-4951013

#PZHOTEL #PromoBaru #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong #kitajagakita
#KualaKangsar #mohsinggahkuala

Selamat pagi semua! Apa aktiviti menarik anda hujung minggu ni?Jika anda bercadang untuk bermalam di Kuala Kangsar, mari...
01/11/2020

Selamat pagi semua! Apa aktiviti menarik anda hujung minggu ni?
Jika anda bercadang untuk bermalam di Kuala Kangsar, marilah menginap di PZ Hotel..Kami ada tawaran harga serendah rm100!!! Dan kami juga menyediakan bilik yang menarik dan selesa untuk anda dan keluarga. Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami di talian 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #PromoBaru #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong #kitajagakita
#KualaKangsar #mohsinggahkuala

SALAM MAULIDUR RASUL12 Rabiulawal 1442H | 29 Oktober 2020“Ummah Rabbani Negara Harmoni” اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ...
29/10/2020

SALAM MAULIDUR RASUL
12 Rabiulawal 1442H | 29 Oktober 2020

“Ummah Rabbani Negara Harmoni”
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

Marilah kita memperbanyakkan selawat ke atas Baginda Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W. Semoga kita beroleh syafaat daripada Baginda di Padang Mahsyar kelak.
Dengan keberkatan dan kemuliaan Baginda Rasulullah S.A.W, kami memohon agar lenyapkanlah wabak covid-19 ini dari bumi Allah....
Aamiin Ya Rabbal Alamiin...

Selamat pagi semua! Apa aktiviti menarik anda hujung minggu ni?Jika anda bercadang untuk bermalam di Kuala Kangsar, mari...
25/10/2020

Selamat pagi semua! Apa aktiviti menarik anda hujung minggu ni?
Jika anda bercadang untuk bermalam di Kuala Kangsar, marilah menginap di PZ Hotel. Kami menyediakan bilik yang menarik dan selesa untuk anda dan keluarga. Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami di talian 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong #kitajagakita
#KualaKangsar #mohsinggahkuala

Salam Jumaat penghulu segala hari. Jadikan hari ini hari yang penuh barokah untuk kita semua. Jika anda bercadang untuk ...
23/10/2020

Salam Jumaat penghulu segala hari. Jadikan hari ini hari yang penuh barokah untuk kita semua. Jika anda bercadang untuk ke Kuala Kangsar hotel kami menyediakan bilik-bilik penginapan yang menarik dan selesa.

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami di talian 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong #kitajagakita
#KualaKangsar #mohsinggahkuala

Selamat pagi semua! Mulakan hari anda dengan senyuman dan aura-aura positif. Jaga diri dan kesihatan serta patuhilah SOP...
20/10/2020

Selamat pagi semua! Mulakan hari anda dengan senyuman dan aura-aura positif. Jaga diri dan kesihatan serta patuhilah SOP pencegahan Covid-19 walau dimana jua anda berada.

Jika anda bercadang untuk ke Kuala Kangsar hotel kami menyediakan bilik-bilik penginapan yang menarik dan selesa.
Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami di talian 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong #kitajagakita
#KualaKangsar #mohsinggahkuala

Salam pagi isnin..semoga minggu ini memberi seribu rahmat kepada kita semua.. jauhi kita dari sebarang penyakit😁😁Jika be...
19/10/2020

Salam pagi isnin..semoga minggu ini memberi seribu rahmat kepada kita semua.. jauhi kita dari sebarang penyakit😁😁

Jika bercadang ingin bercuti di Kuala Kangsar hotel kami menyediakan bilik-bilik yang menarik dan selesa..

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong #kitajagakita
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Salam jumaat semua..semoga jumaat kali ini dapat memberi seribu rahmat kepada kita semua.. dan di jauhi kita dari wabak ...
16/10/2020

Salam jumaat semua..semoga jumaat kali ini dapat memberi seribu rahmat kepada kita semua.. dan di jauhi kita dari wabak yang melanda negara kita sekarang ini..

Jika bercadang ingin bercuti di Kuala Kangsar hotel kami menyediakan bilik-bilik yang menarik dan selesa..

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong #kitajagakita
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Menenun dengan seniman sulaman, ketika anda mengungkap seni Tekat Benang Emas, atau Sulaman Benang Emas.Tekat Benas Emas...
13/10/2020

Menenun dengan seniman sulaman, ketika anda mengungkap seni Tekat Benang Emas, atau Sulaman Benang Emas.

Tekat Benas Emas, atau Bordir Benang Emas, merupakan kain kraf tradisional yang elegan yang menelusuri sejarahnya sejak abad ke-15.

Benang emas ditenun dengan tangan ke kepingan baldu untuk membentuk motif bunga yang menakjubkan. Seni sulaman tradisional ini perlahan-lahan semakin pudar, tetapi masih terdapat beberapa industri pondok yang meneruskan amalan ini di bandar Kuala Kangsar.

Puan Mardziah adalah seorang seniman sulaman yang mewarisi kemahiran dan semangat dari ibunya. Karya beliau masih dihargai oleh pemerintah Malaysia hari ini. Di bawah matanya yang berwaspada, anda dapat belajar bagaimana membentuk corak tradisional ke sehelai beludru kecil. Anda tidak dapat menyelesaikan karya pada hari yang sama, tetapi anda boleh membawanya pulang untuk disiapkan. Seni diraja kuno ini akan menjadi peringatan indah bagi perjalanan anda ke Bandar Diraja Perak.

Jika tiada lagi bilik untuk beristirehat.. jangan risau kami di PZ Hotel menyediakan bilik-bilik yang menarik.

Untuk tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami di 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala #benangtekatemas

Selamat berhujung minggu bersama keluarga tersayang... duduk rumah je ker😉jom la jalan-jalan di Kuala Kangsar.. banyak t...
11/10/2020

Selamat berhujung minggu bersama keluarga tersayang... duduk rumah je ker😉
jom la jalan-jalan di Kuala Kangsar.. banyak tempat menarik boleh dilawati..Jika ingin bermalam atau berehat kami di Pz Hotel menyediakan bilik yang selesa..
Untuk tempahan bilik atau pertayaan boleh hubungi kami di
05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Terima kasih kerana memilih hotel kami sebagai tempat penginapan Cik #fathimahazzahraahmad . Semoga berpuas hati atas la...
08/10/2020

Terima kasih kerana memilih hotel kami sebagai tempat penginapan Cik #fathimahazzahraahmad . Semoga berpuas hati atas layanan yang diberikan oleh pihak hotel. Semoga berjumpa lagi di masa akan datang. 😊

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Terima kasih kerana sudi menginap di hotel kami. Semoga Puan #KiahPropa berpuas hati atas layanan yang diberikan oleh pi...
08/10/2020

Terima kasih kerana sudi menginap di hotel kami. Semoga Puan #KiahPropa berpuas hati atas layanan yang diberikan oleh pihak hotel. Semoga berjumpa lagi di masa akan datang. 😊

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala
05/10/2020

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Selamat pagi semua! Mulakan pagi anda dengan aura positif dan senyuman. Untuk tempahan bilik di PZ Hotel, sila hubungi k...
01/10/2020

Selamat pagi semua! Mulakan pagi anda dengan aura positif dan senyuman. Untuk tempahan bilik di PZ Hotel, sila hubungi kami ditalian 05-7700643 atau tempah sekarang di Booking.com untuk lebih penjimatan!

#pzhotel #pzhotelkualakangsar #sayong #kualakangsar #kualakangsarbandardiraja #tourismperak

Tahukah anda Kuala Kangsar adalah bandar yang mana terletaknya istana rasmi Sultan Perak? Istana Iskandariah merupakan t...
29/09/2020

Tahukah anda Kuala Kangsar adalah bandar yang mana terletaknya istana rasmi Sultan Perak? Istana Iskandariah merupakan tempat bersemayam Sultan Perak yang rasmi dimana segala acara dan adat-istiadat rasmi akan diadakan di istana ini. Kerana itulah, Kuala Kangsar digelar Bandar Diraja.

Istana ini terletak di tebing Sungai Perak dan dikelilingi oleh bangunan yang indah. Istana ini juga mempunyai corak seni bina yang istimewa kerana mempunyai adunan daripada Islam-India ‘Saracenic’ dan Asia Barat. Selain itu, istana ini dibina menghadap arah matahari menaik dan pemandangannya menjangkaui Sungai Perak yang jernih.

Walaupun orang awam tidak dibenarkan untuk masuk ke dalam kawasan istana, anda boleh melawat kawasan disekitarnya dan Masjid Ubudiah yang juga terletak berdekatan dengan istana. Jika anda ingin berkunjung ke Kuala Kangsar dan memerlukan penginapan, hubungi kami di talian 05-7700643 atau tempah segera di Booking.com. Jumpa nanti!

#istanaiskandariah #sultanperak #kualakangsar #kualakangsarbandardiraja #pzhotel #pzhotelkualakangsar #tourismperak

Selamat pagi! Dah sarapan pagi ke belum tu? Mulakan pagi anda dengan sarapan yang sihat dan lazat dan bagi yang merancan...
28/09/2020

Selamat pagi! Dah sarapan pagi ke belum tu? Mulakan pagi anda dengan sarapan yang sihat dan lazat dan bagi yang merancangkan untuk ke Kuala Kangsar hujung minggu ini, jika memerlukan penginapan, anda bolehlah mula menempah bilik di PZ Hotel dengan menghubungi kami di talian 05-7700642 atau tempah sahaja di Booking.com. Jumpa nanti!

#pzhotel #pzhotelkualakangsar #pzhotelsayong #tourismperak #labusayong #kualakangsar #kualakangsarbandardiraja

Salam Jumaat kepada semua.. semoga jumaat ini memberi rezeki yang melimpah kepada kita semua...Jika bercadang ingin berc...
25/09/2020

Salam Jumaat kepada semua.. semoga jumaat ini memberi rezeki yang melimpah kepada kita semua...

Jika bercadang ingin bercuti di Kuala Kangsar hotel kami menyediakan bilik-bilik yang menarik dan selesa..

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Terletak berhampiran dengan Pejabat Daerah Kuala Kangsar dan satu-satunya pokok getah pertama yang hidup daripada sembil...
22/09/2020

Terletak berhampiran dengan Pejabat Daerah Kuala Kangsar dan satu-satunya pokok getah pertama yang hidup daripada sembilan pokok getah asal yang ditanam..H.N.Ridley adalah orang yang bertanggungjawab menjadikan Kuala Kangsar sebagai daerah industri getah yang pertama dan akhirnya menjadi sumber pendapatan penting Malaysia. Pada tahun 1877, pokok getah Hevea Brasiliensis yang pertama telah ditanam di Kuala Kangsar, Perak.. Jika ingin melihat sendiri pokok getah ini mari la berkunjung ke Kuala Kangsar😆

Jika tiada lagi bilik untuk beristirehat.. jangan risau kami di PZ Hotel menyediakan bilik-bilik yang menarik.

Untuk tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami di 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Selamat berhujung mingg semua..mari la datang ke Kuala Kangsar.. banyak tempat boleh dilawati.. makanan pun banyak yang ...
20/09/2020

Selamat berhujung mingg semua..mari la datang ke Kuala Kangsar.. banyak tempat boleh dilawati.. makanan pun banyak yang sedap!!!🤤

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

#pzhotel #pzhotelkualakangsar #labusayong #kualakangsar #kualakangsarbandardiraja #tourismperak
18/09/2020

#pzhotel #pzhotelkualakangsar #labusayong #kualakangsar #kualakangsarbandardiraja #tourismperak

Pz Hotel ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Malaysia 2020 kepada seluruh rakyat Malaysia. Bersama kita semarakkan ...
16/09/2020

Pz Hotel ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Malaysia 2020 kepada seluruh rakyat Malaysia. Bersama kita semarakkan semangat Malaysia Prihatin demi keamanan dan keharmonian kita semua. Ayuh kita bersama menjiwai semangat Malaysia Prihatin.

Amalkan sikap saling hormat menghormati di antara satu sama lain, harmoni dalam norma baharu. Kita semua bangga sebagai rakyat Malaysia. Semoga negara Malaysia tercinta kita dan satu dunia bebas dari wabak Covid-19.

#PZHOTEL #MalaysiaPrihatin#SelamatMenyambutHariKemerdekaan #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala#HariMalaysia2020

Selamat tengahari semua..🤩 Dah ada plan nak ke mana ke cuti esok? Kalau tak ade lagi boleh lah datang ke kuala kangsar m...
15/09/2020

Selamat tengahari semua..🤩 Dah ada plan nak ke mana ke cuti esok? Kalau tak ade lagi boleh lah datang ke kuala kangsar melihat sendiri salah satunya tempat bersejarah di kuala kangsar iaitu ( Victoria Bridge )

Ini adalah tempat wajib datang sekiranya ke Kuala Kangsar. Bekas tapak keretapi lama, yang menjadi lokasi wajib instafemes untuk bergambar. Di samping itu, korang boleh juga kenali sejarah semasa perang jepun & british disini. Replika2 sejarah masih lagi ada disini seperti kubu jepun dan british.

Apa tunggu lagi datanglah ke kuala kangsar untuk melihat sendiri dan kami juga ada sediakan penginapan yang selesa sebarang tempahan bilik atau pertanyaan boleh hubungi kami di 05-7700643 atau boleh terus tempah di booking.com..
#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Selamat pagi dan berhujung minggu semua.. 😊 Cadang nak ke mana harini? Moh ler singgah ke kuale banyak tempat menarik bo...
13/09/2020

Selamat pagi dan berhujung minggu semua.. 😊 Cadang nak ke mana harini? Moh ler singgah ke kuale banyak tempat menarik boleh dilawati..

Kalau tiada tempat penginapan untuk bermalam kami sediakan penginapan yang selesa boleh anda bermalam. Sebarang tempahan bilik atau pertanyaan boleh hubungi kami di 05-7700643 atau boleh terus tempah di booking.com..

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Salam Jumaat penghulu segala hari. Semoga hari jumaat ini menjadi hari yang barokah untuk kita semua. Bagi yang merancan...
11/09/2020

Salam Jumaat penghulu segala hari. Semoga hari jumaat ini menjadi hari yang barokah untuk kita semua.

Bagi yang merancang untuk datang ke Kuala Kangsar pada hujung minggu ini, jomlah menginap di PZ Hotel!
Hubungi kami di talian 05-7700643 atau boleh juga menempah di Booking.com. Jumpa anda nanti!

#pzhotel #pzhotelkualakangsar #labusayong #kualakangsar #kualakangsarbandardiraja #tourismperak

Tahukah anda bahawa Labu Sayong merupakan salah satu produk kraftangan yang terkenal di Kuala Kangsar? Labu Sayong adala...
10/09/2020

Tahukah anda bahawa Labu Sayong merupakan salah satu produk kraftangan yang terkenal di Kuala Kangsar?
Labu Sayong adalah sejenis bekas tembikar bernama labu berwarna hitam yang merupakan produk perusahaan dari Kampung Kepala Bendang, dalam Mukim Sayong, iaitu sebuah desa yang terletak 1 kilometer dari Kuala Kangsar, Negeri Perak. Dari kampung inilah perusahaan ini berasal kerana sumber bahan mentah iaitu tanah liat khas diperoleh dari kampung tersebut.

Marilah datang ke Kuala Kangsar untuk melihat sendiri hasil seni Labu Sayong ini! Bagi anda yang merancang untuk melawat ke Kuala Kangsar, jomlah menginap di PZ Hotel!
Hubungi kami di talian 05-7700643 atau boleh juga menempah di Booking.com. Jumpa anda nanti!

#pzhotel #pzhotelkualakangsar #labusayong #kualakangsar #kualakangsarbandardiraja #tourismperak

Selamat pagi semua! Dah sarapan ke belum tu? Bagi yang merancang untuk pulang ke kampung mahupun melawat ke Kuala Kangsa...
09/09/2020

Selamat pagi semua! Dah sarapan ke belum tu? Bagi yang merancang untuk pulang ke kampung mahupun melawat ke Kuala Kangsar hujung minggu ini, jomlah menginap di PZ Hotel!
Hubungi kami di talian 05-7700643 atau boleh juga menempah di Booking.com. Jumpa anda nanti!

#pzhotel #pzhotelkualakangsar #labusayong #kualakangsar #kualakangsarbandardiraja #tourismperak

Selamat berhujung minggu bersama keluarga tersayang😆😆Sebarang tempahan bilik atau pertanyaan boleh hubungi kami di 05-77...
06/09/2020

Selamat berhujung minggu bersama keluarga tersayang😆😆

Sebarang tempahan bilik atau pertanyaan boleh hubungi kami di 05-7700643 atau boleh terus tempah di booking.com..

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

05/09/2020

Harap maaf talian telefon hotel mengalami ganggu dan dalam proses pembaikan, sebarang pertanyaan boleh datang terus ke PZ Hotel.

Mohon maaf atas kesulitan yang berlaku.

Salam jumaat dari kami Pz Hotel.. esok lusa dah cuti kemana cadangnya😄😄Jom singah ke Kuala Kangsar banyak tempat menarik...
04/09/2020

Salam jumaat dari kami Pz Hotel.. esok lusa dah cuti kemana cadangnya😄😄

Jom singah ke Kuala Kangsar banyak tempat menarik boleh dilawati, jangan risau jika tiada lagi tempat untuk bermalam atau beristirehat boleh singgah ke hotel kami😆😆

Untuk tempahan atau pertanyaan boleh hubungi kami di talian 05-7700643 atau boleh terus menempah di booking.com.

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala #labusayong

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-63 kepada semua rakyat Malaysia. Semoga negara kita segera bebas dari wabak C...
31/08/2020

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-63 kepada semua rakyat Malaysia. Semoga negara kita segera bebas dari wabak COVID-19 dan bersama-samalah kita mensyukuri nikmat kebebasan dan kemerdekaan yang dikecapi selama ini.

MERDEKA! MERDEKA!! MERDEKA!!

#PZHOTEL #Malaysiaprihatin #SelamatMenyambutHariKemerdekaan #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

Selamat berhujung minggu semua..😆Sempat lagi kalau bercadang ingin bercuti... jom singgah Kuala Kangsar.. Jika tiada lag...
30/08/2020

Selamat berhujung minggu semua..😆

Sempat lagi kalau bercadang ingin bercuti... jom singgah Kuala Kangsar.. Jika tiada lagi bilik penginapan boleh singgah ke hotel kami😄😄

Sebarang tempahan bilik atau pertanyaan boleh hubungi kami di 05-7700643 atau boleh terus tempah di booking.com..

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala
28/08/2020

#PZHOTEL #KualaKangsarBandarDiraja #tourismperak #labusayong
#tourismKualaKangsar #mohsinggahkuala

27/08/2020

JAWATAN KOSONG: HOUSEKEEPING PART TIME
UNTUK WEEKEND (SABTU DAN AHAD)
SYARIKAT: PZ HOTEL KUALA KANGSAR
Ciri-ciri yg diperlukan:
*Wanita
*Umur 20 hingga 35 tahun
*Boleh menerima arahan & bekerjasama di dalam satu kumpulan
*Tiada sebarang masalah kenderaan untuk datang bekerja
*Serius ingin bekerja
*Lokasi bekerja: Sayong, Kuala Kangsar

Jika anda menepati kriteria tersebut, sila datang ke PZ Hotel untuk mengisi borang permohonan jawatan kosong atau hubungi kami di talian 05-7700643.
.
Terima Kasih

Address

Lot 656 Persimpangan Jambatan Sayong, Kota Lama Kanan
Kuala Kangsar
33040

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when PZ HOTEL posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to PZ HOTEL:

Videos

Category

Nearby hotels


Other Hotels in Kuala Kangsar

Show All

Comments

PZ hotel cantik tapi agak mahal la rate kat kuala kansar tu,saya pernah cekin sini,rm138.kalau kat tempat lain dlm rm 80/90 saja,,Ini satu cadangan..munkin hari itu saya cek inn ada konvo universi mana tak tahu.Lain 2 perkhidmatan terbaik,,.Tq.
Tqvm.....bilik yg cantik & bersih....layanan yg memuaskan..insyaalllah kami datang lagi