28/09/2024
Hallo lieve vrouw,
Ik wil iets persoonlijks met je delen.
Iets over het proces van de afgelopen 4 jaar.
Ik heb namelijk iets moois ontdekt.
Dat het leven me altijd geeft wat ik nodig heb, dat wist ik al langer. Deze zin staat ook niet voor niets op mijn website.
En dat is niet omdat ik het verdien of omdat ik er hard genoeg mijn best voor heb gedaan.
Nee, het geeft me altijd wat ik nodig heb omdat ik een onderdeel van het leven ben. Ik BEN het Leven.
Ik ben net als een boom, en alles in de natuur onderdeel van een Goddelijke energiestroom die LEVEN heet. En alles in de natuur is van nature geneigd tot uitdeien, gedijen en regenereren/vernieuwen.
Zo is het met ons lichaam, cellen vernieuwen zich steeds opnieuw. In onze gezondheid is ons zelfgenezend vermogen een prachtig voorbeeld hiervan. Maar ook in bewustzijnsgroei, het leven geeft ons steeds de spiegels via mensen en situaties om hierin te groeien.
Tot wat ?
Tot Zelfliefde !
Jezelf op nummer 1
Jezelf erkennen in wat je denkt, voelt en ervaart. Dit omarmen en beseffen dat je Groter bent dan dat.
Vanuit dit Grotere Zelf, je eigen aandeel erkennen en jezelf ‘vergeven' omdat je vanuit alle onschuld op dat moment deed wat je deed met de beste intenties.
En erkennen dat je in de kern LIEFDE bent.
Vanuit diepe Zelfliefde kan ik ontspannen in de armen van het leven. Want ik ben onderdeel van het Leven.
Dan hoef ik het niet zelf te regelen, te fixen of hard mijn best te doen maar kan ik in vertrouwen het Leven door me heen laten stromen en als vanzelf groeien, uitdijen, ontspannen en overstromen naar anderen.
Van daaruit nodig ik je uit om mee te gaan op retraite
Een lang weekend helemaal onderdompelen in dit thema; "Ontspannen in de armen van het Leven”
Stap voor stap begeleid ik je in de Stilte naar dat, waar het Leven en de Liefde makkelijker stromen.
Ga je mee?
8-11 november in het Sauerland.
Kies zelf je bijdrage !
We verblijven in het prachtig gelegen centrum "Savita" De ochtenden en avonden begeleiden we je in verschillende vormen van meditatie, iichaamswerk en schrijfoefeningen.
We maken een o.a. een stilte-wandeling over het “Gouden Pad” over de hei. Er is ochtend- en avondstilte om echt tot jezelf te komen.
We genieten van heerlijk vegetarisch eten uit eigen tuin en keuken.
De middagen zijn vrij te besteden. Waarin je handvatten krijgt om creatief te integreren wat je ervaart.
Ook is er een mogelijkheid voor een individuele sessie bij Laura. Die ik heb leren kennen als een ervaren en deskundig hapto-therapeut, die ook energetisch werkt.
Kosten/ Inverstering in jezelf: incl. 3 overnachtingen, alle vegetarische maaltijden, koffie/thee en lekkers.
Bijdrage: Basis 450,- Heb je een beetje meer 570,- Kun je wat extra’s bijdragen 680,- Voel wat bij jouw financiële situatie past.
In toewijding aan Mezelf en daardoor aan jou !
Jantien
(Ps carpoolen is een optie)
Jantien van Middelkoop
In-Zicht
praktijk voor meditatie en zelfrealisatie
www.in-zicht.info
06-40204864