31/05/2026
Even een leuk nieuwtje:
🏡De Deel is af ! 😃
Van slapen met je paard * omgetoverd in een ruimte van in totaal ca 85m2 voor 1-5 personen met in de voormalige stallen nu een combi van woonkamer aan de ene kant en aan de andere kant een relax ruimte met 2 persoons infrarood sauna en zelfs een massage tafel (de voormalige stal hekken hebben we laten staan , zo verdelen we de beneden ruimte mooi in 2en , wat een knipoog geeft naar vroeger 😊
Verder beneden een mini bieb , uiteraard de lp speler met diverse platen en een ruime eettafel (uitschuifbaar) , do**he & wc en een keukentje met kookplaat, koelkast incl vriesvak.
Uiteraard ook hier een retro koffiemachine en water koker , uitgestald op een ruim gevulde buffet kast ( met daarin oa een compleet servies , pannen, glaswerk etc ).
Voornemens zijn we om nog een schommel op te hangen aan een van de hoge balken , hoe leuk zou dat zijn ! 😃 (en daar hoef je niet p***e een kind voor te zijn 😉)
Op de voormalige hooizolder staat een heerlijk 2 persoons bed en 2 (evt 3) eenpersoons bedden .
De ingang is privé te bereiken en men kan dus komen en gaan wanneer men wilt .
Tevens zijn er vele plekjes in de tuin te vinden met lekkere stoelen om van de zon te genieten 🌞
We hopen op veel blije gasten én daarnaast is deze ruimte ook geschikt voor mensen die door omstandig zoals bv een verbouwing ,
scheiding of langdurige spanning een wat langer verblijf zoeken .
We hebben aangepaste maandprijzen .
Ook geschikt voor groepen van 5 (of meer : we hebben nog andere fijne kamers te huur) die bv een (1 of meerdaagse ) retraite , ceremonie of workshop willen geven aan eigen cliënten bij ons 🧘♀️
Tevens is de ruimte zeer geschikt voor mensen die door bv een verbouwing , scheiding of een onrustige thuissituatie voor een langere periode huisvesting nodig hebben .
We hebben aangepaste (maand ) tarieven hiervoor , PB gerust voor meer info .
Just saying ☺️
Mooie zondag allemaal ! 🌸🌳♥️
* Paarden zijn nog steeds van harte welkom ,
Niet meer in de stal dus maar wel in een ruim stuk weide , apart afgezet met ook daar naast je weide een zitje zodat je bv lekker je ochtend cappuccino bij je viervoeter kunt nuttigen 🐴 🌳
(We zijn voornemens om later in het jaar een schuilstal te plaatsen in de weide )