01/02/2026
Miten meidän tammikuu on mennyt? No… aika hengästyttävästi, m***a hyvällä tavalla. Viikko sitten juhlittiin tämän vuoden ensimmäisiä häitä, ja kesäkausi käynnistyy jo maaliskuun lopussa. Aikaisempina vuosina kokouksissa on korostunut vilkkaampi touko-syyskuu, m***a nyt olemme huomanneet, että kokouksia on tammi-huhtikuu ajalla enemmän kuin koskaan.
Tämä talvikausi on ollut vilkas, ja vaikka myyntitiimissä meitä on neljä, tuntuu välillä että kädet eivät vaan meinaa riittää. Yritämme rakentaa nyt prosesseja paremmiksi, jotta ehdittäisiin vastata teille kaikille kohtuulliseen aikaan. Avattiin myös rekry tälle vuodelle, koska lisäkäsiä todella tarvitaan. Työnhaku päättyi eilen ja saimme huikeat 70 hakemusta. Olemme siitä aidosti otettuja 🥹🩷
Kolmen viikon pieni paussi yleisistä Aisti spa-vuoroista teki tosi hyvää. Sen aikana olemme keskittyneet yritystilaisuuksiin, huviloiden kunnostuksiin ja tilojen päivittämiseen. Tammikuu on meille perinteisesti se kuukausi, jolloin katsotaan ympärille ja tehdään tarvittavia muutoksia. Vuoden vaihde on tuonut mukanaan myös paljon yhteistyökyselyitä, ja päätimme panostaa alkuvuodesta entistä enemmän orgaaniseen sisällöntuotantoon 🙌🏼
Huomenna jatketaan kesän suunnittelupäivällä, jossa lyödään lukkoon kesän aikatauluja ja tapahtumia 🍓❤️ Tällaista täällä tapahtunut kuukauden aikana. Nyt ollaan tosi innoissamme siitä, millainen porukka saadaan kasaan rekryjen kautta 🫶🏻