18/06/2026
Hotel Vallonian henkilökunta toivottaa kaikille aurinkoista ja rentouttavaa juhannusta!
Huomioithan, että huomenna emme tarjoile lounasta. Palvelemme jälleen normaalisti ensi viikolla.
Nähdään pian! 💙
———
Personalen på Hotel Vallonia önskar er alla en härlig och avkopplande midsommar!
Observera att vi inte serverar lunch imorgon. Vi ses igen nästa vecka då vi återgår till ordinarie öppettider.
Vi ses snart! 💙
———
The staff at Hotel Vallonia would like to wish everyone a wonderful and relaxing Midsummer celebration!
Please note that no lunch will be served tomorrow. We look forward to welcoming you back next week.
See you soon! 💙